  • 11. Data: 2012-03-10 14:00:47
    Temat: Re: Laptop + browar = no właśnie ???
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "...:::fi$her:::..." <m...@g...com> wrote in message
    news:jjdno6$92d$1@inews.gazeta.pl...
    > Co jest grane? jakieś zwarcie się zrobiło? Czy da się jeszcze laptopa
    > uratować i ewentualnie co się spieprzyło i jaki będzie koszt tej imprezy
    > :( ?

    Tak, kilka zwarć... :-)

    Po pierwsze - co jest dla Ciebie cenniejsze - laptop czy jego zawartość?
    Jeśli to drugie to łatwo wyjąć z każdego laptopa dysk twardy i masz
    zawartość uratowaną... Możesz taki dysk podłączyć wtedy do innego
    komputera przez przejściówkę USB-SATA i zczytać z niego dane...

    Jak się nie znasz to nie otwieraj laptopa sam do naprawy bo go bardziej
    spieprzysz - do tego trzeba mieć kupę cierpliwości bo inaczej się pogubi
    śrubki, połamie plastiki i laptop będzie nie do uratowania: ratuje Cię
    serwis.

  • 12. Data: 2012-03-10 14:30:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Tak, kilka zwarć... :-)
    >
    > Po pierwsze - co jest dla Ciebie cenniejsze - laptop czy jego zawartość?

    Może rozlany browar?

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2012-03-10 14:34:13
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Zbych napisał:

    > Zacznij od sprawdzenia co się mieści na kolskiej w DC.

    Po prostu napisz albo nie zaśmiecaj usenetu swoimi genialnymi tekstami.
    Googla używam do bardziej interesujących mnie celów.
    Maciek

  • 14. Data: 2012-03-10 16:09:21
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 10.03.2012 15:34, Maciek wrote:

    > Po prostu napisz albo nie zaśmiecaj usenetu swoimi genialnymi tekstami.

    No to jedź na kolską, to ci na miejscu pokażą.

  • 15. Data: 2012-03-10 17:16:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Zbych napisał:

    > No to jedź na kolską, to ci na miejscu pokażą.

    Nie musi sam jechać, przy spełnieniu odpowiednich warunków dowożą na miejsce.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2012-03-10 20:18:32
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Zbych napisał:
    > No to jedź na kolską, to ci na miejscu pokażą.

    Nie interesuje mnie topografia Warszawy. Śmiecisz w sieci, łącza są zbyt
    tanie. Dla mnie EOT.
    Maciek

  • 17. Data: 2012-03-10 20:54:41
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    > komputera przez przejściówkę USB-SATA i zczytać z niego dane...

    a jak podłączyć zasilanie? bo w stacjonarnym zasilacz nie ma takiej końcówki

  • 18. Data: 2012-03-11 00:29:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > a jak podłączyć zasilanie? bo w stacjonarnym zasilacz nie ma takiej
    > końcówki

    Adaptery USB do dysków twardych wyposazone sa w uniwersalne
    koncówki obsługujące dyski PATA zarówno małe, laptopowe, jak
    i duże do pecetów biurkowych oraz SATA. Mają również zasilacz
    który jest w stanie zasilić odczytywany dysk. Tu masz przykład:
    http://www.google.com/products/catalog?cid=526649806
    9522446691#
    Na zdjęciu masz od góry od lewej do prawej co następuje:
    - przejściówka zasilacza konwencjonwalnego do dysku SATA
    - czerwony kabelek SATA-SATA
    - właściwy kontroler IDE/SATA z wtykiem USB
    - na dole po lewej kabel sieciowy do zasilacza, tu wersja USA
    - na dole po prawej zasilacz z wtykiem jak w komputerze i kablem
    wtykanym do konwencjonalnego dysku PATA lub przejściówki na SATA.

  • 19. Data: 2012-03-11 02:22:37
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 10.03.2012 21:54, ...:::fi$her:::... wrote:
    > USB-SATA
    Wpisz w allegro.

    Michoo

  • 20. Data: 2012-03-11 04:02:09