  • 1. Data: 2012-03-09 20:04:24
    Temat: Laptop + browar = no właśnie ???
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    cześć!
    zalałem laptopa piwem :(
    NIe ma reakcji.
    Suszyłem, wietrzyłem.
    Jest reakcja >>>
    naciskam przycisk załącz i >
    ekran niby się załacza tzn tylko się podświetla (nic nie wyskakuje)
    i odrazu się laptop wyłancza. Całość trwa parę sekund i pytanie,
    Co jest grane? jakieś zwarcie się zrobiło? Czy da się jeszcze laptopa
    uratować i ewentualnie co się spieprzyło i jaki będzie koszt tej imprezy
    :( ?

    --
    ...:::fi$her:::...

    --
    ...:::fi$her:::...

  • 2. Data: 2012-03-09 20:30:57
    Temat: Re: Laptop + browar = no właśnie ???
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy da się jeszcze laptopa
    > uratować

    Mozesz wymatowac plyte glowna, zrobic probe na kawalku czy izopropanol
    nie rozpuszcza soldermaski (nie do wiary, ale mialem taki przypadek) i
    solidnie wyplukac w tym alkoholu. Potem wysuszyc, zdrowaske za pokute
    zmowic i napisac czy pomoglo.

    >i ewentualnie co się spieprzyło

    Wszystko moglo, szczegolnie jesli mokry wlaczyles.

    > i jaki będzie koszt tej imprezy

    W najgorszym razie koszt nowej plyty;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2012-03-09 20:52:55
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    > Mozesz wymatowac plyte glowna, zrobic probe na kawalku czy izopropanol nie
    > rozpuszcza soldermaski

    płyta główna jeszcze rozumię, ale reszta człowieku wybacz ale nie wiem
    co Ty do mnie mówisz :(

  • 4. Data: 2012-03-09 21:42:12
    Od: Wojciech Waga <n...@d...pl>

    On 03/09/2012 09:52 PM, ...:::fi$her:::... wrote:

    > płyta główna jeszcze rozumię, ale reszta człowieku wybacz ale nie wiem
    > co Ty do mnie mówisz :(

    1. Rozebrać
    2. Przemyć płytę izopropanolem, odpuścić jak się szmatka zabarwi ;)
    3. Złożyć
    4. Pomodlić się
    5. Włączyć

    A najlepiej zanieść do serwisu bo laptopy rozbiera się niezbyt łatwo
    (jak już musisz to sam zrobic to poszukaj w necie są instrukcje
    serwisowe - w jakiej kolejności który kawałek odkręcać)

    pozdr.
    w.

  • 5. Data: 2012-03-09 21:55:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Wojciech Waga napisał:

    > 1. Rozebrać
    > 2. [...]

    O, tak właśnie w przypadku zalania rozpoczyna procedurę znany
    warszawski serwis przy ul. Kolskiej.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2012-03-09 23:01:25
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > O, tak właśnie w przypadku zalania rozpoczyna procedurę znany
    > warszawski serwis przy ul. Kolskiej.

    E tam. Taka procedura wobec zalanych stosowana jest na każdej randce czy
    domówce.

    MD

  • 7. Data: 2012-03-10 00:04:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mario napisał:

    > E tam. Taka procedura wobec zalanych stosowana jest na każdej
    > randce czy domówce.

    Jeśli zamiast fachowego serwisu do rzeczy zabiera się niefachowa
    osoba, to musi się wszystkich szczegółów po usenetach dowiadywać.

    Jarek

    --
    Z pokoiku wyszedł Zdzisio
    Gdzie do Lidki się sposobił

  • 8. Data: 2012-03-10 03:35:30
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Jeśli zamiast fachowego serwisu do rzeczy zabiera się niefachowa
    > osoba, to musi się wszystkich szczegółów po usenetach dowiadywać.

    To zdradź bardziej fachowy sposób. Może się ktoś nauczy. Jak dla mnie,
    to powinno się zacząć od szybkiego wyjęcia wszystkich baterii. W miarę
    możliwości również od podtrzymania zegara. Potem dalsze czynności.
    Maciek

  • 9. Data: 2012-03-10 07:28:04
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 10.03.2012 04:35, Maciek wrote:

    > To zdradź bardziej fachowy sposób. Może się ktoś nauczy.

    Zacznij od sprawdzenia co się mieści na kolskiej w DC.

  • 10. Data: 2012-03-10 11:19:00
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    ...:::fi$her:::... <m...@g...com> wrote:

    > płyta główna jeszcze rozumię, ale reszta człowieku wybacz ale nie wiem
    > co Ty do mnie mówisz :(

    Oddaj do serwisu bo do końca zepsujesz.

    --
    gof