    From: "KILu" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop. Problem z ekranem - cos sie uszkodzilo...
    Date: Tue, 3 Feb 2009 06:49:33 +0100

    Unknown wrote:
    > Witam
    > Jestem (a wlasciwie bylem do czasu sprawdzenia tego wyjscia DVI)
    > przekonany ze uszkodzila sie "tasiemka do LCD" konkretnie mam wrazenie
    > ze jeden kabelek (przy gniezdzie do plyty glownej) sie wyrwal tak jakby
    > troche, ale nie jestem pewien.

    Wyrwal z gniazda czy pekla sama tasma? Moze da sie to naprawic? Zlutowac
    lub uzupelnic klejem przewodzacym. Tasiemke pewnie kupisz, ale cena moze
    byc wysoka.

    DVI oczywiscie musisz aktywowac, zapewne wystarczy jakas prosta kombinacja
    klawiszy (Fn i...). Poza tym jesli masz DVI-I, to leci tam tez sygnal VGA.

    k,