  • Data: 2009-02-03 00:38:08
    Temat: Laptop. Problem z ekranem - cos sie uszkodzilo...
    Od: Unknown <pawel_sm@w_Wytnij_to_p.p_wytnij_to_l> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Laptop byl sprawny. Po rozebraniu i zlozeniu przestal wyswietlac
    obraz.. Wyglada to tak:
    http://gamma.mini.pw.edu.pl/~owerkop/ekran_m.jpg (duze foto:
    http://gamma.mini.pw.edu.pl/~owerkop/ekran.jpg )

    Pozatym komputer normalnie dziala.

    Niestety ma wyjscie tylko DVI. Monitor podlaczony do DVI nie widzi
    sygnalu. (moze trzeba to DVI jakos aktywowac?)

    Jestem (a wlasciwie bylem do czasu sprawdzenia tego wyjscia DVI)
    przekonany ze uszkodzila sie "tasiemka do LCD" konkretnie mam wrazenie ze
    jeden kabelek (przy gniezdzie do plyty glownej) sie wyrwal tak jakby
    troche, ale nie jestem pewien.

    Moze ktos potrafi stwierdzic tak na oko co moze byc nie tak?

    Biore pod uwage tasiemke lcd, ogolny pad LCD, uszkodzenie karty
    graficznej. Przy czym nie wyobrazam sobie jak ta karta mialaby sie tak
    zupelnie zepsuc :|

    Jesli to tasiemka to moze ktos poleci miejsce gdzie jest duzy wybor
    takowych zeby moc cos dobrac... Laptop Fujitsu-Siemens, matryca Sharp
    (dokladniejszych danych nie mam w tej chwili)