  • Data: 2011-10-18 07:35:25
    Temat: Re: Laptop MSI CR500
    Od: sailorwawa <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-10-2011 14:55, sailorwawa pisze:
    > Probuje wyciagnac informacje o chipsecie WiFi i kamerze i nic.
    > Probuje Everes Home i Aida 32 - sporo pol jest pustych (zapewne dlatego
    > ze to za free) - np. nazwa plyty glownej.
    Mała przygoda z MSI.

    Dzieki koledze Grzegorzowi pokonałem problem chipsetow dla bluetooth i
    wi-fi, ale pozostala kamera i uklad dziekowy.
    Na liscie cisza wiec zatelefonowalem do MSI Polska (dzial plyt glownych).
    Po kilku minutach tlumaczenia jakiemus miłemu panu po jakiego diabla mi
    sa potrzebne te informacje i sluchania wykladu o sciaganiu sterownikow z
    ich strony, oraz innych argumentow zniechecajacych do uzyskania
    informacji dowiedzialem sie, ze...
    Że się nie dowiem, bo takie informacje sa dostepne na ich stronach, a
    serwis mi nie powie bo to jest tajne.
    Napisalem oczywiscie email na podany przez pana adres ale prawde mowiac
    watpie w efekt.
    Tak wiec dalej jestem "na lodzie".
    P.s.
    Instalacja kiku linuksow w trakcie operacji sie "wywala" - a sadzilem,
    ze moze poprzez linuksa dowiem sie co tam siedzi.
    P.s2.
    Pan w MSI na ta informacje odpowiedzial, ze laptopy MSI CR500 sa
    produkowane pod jedynie słuszny system (!!) :)