  • 111. Data: 2015-04-03 11:55:24
    Temat: Re: Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-04-02 o 20:08, Poldek pisze:

    > Można, napewno można:
    > 1. najpierw zapłacić na małe i drogie SSD,
    > 2. potem zapłacić za drugi dysk HDD,
    > 3. następnie uprawiać ekwilibrystykę związaną z montażem do laptopa
    > dwóch dysków, płacić za dodatkowe kieszenie pozwalające na montaż dysku
    > w miejscu napędu optycznego i rezygnować w związku z tym z napędu
    > optycznego,

    A ja mam w laptopie HDD, SSD i CD-ROM naraz - szach-mat ;-)

  • 112. Data: 2015-04-03 11:59:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 11:55, kosmos pisze:

    > A ja mam w laptopie HDD, SSD i CD-ROM naraz - szach-mat ;-)

    J/W :) dodam więcej, mogę mieć 3 x mSATA SSD połączony w RAID + HDD +
    CD/BD-ROM.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 113. Data: 2015-04-03 15:14:39
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 08:39, Chris pisze:

    > O dziecko ma ferie ...

    powiedział analfabeta bez szkoły
    szkoda na ciebie klawiatury tępaku

  • 114. Data: 2015-04-03 15:27:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 15:14, Dawid pisze:

    > powiedział analfabeta bez szkoły
    > szkoda na ciebie klawiatury tępaku

    Sam jesteś tępak dzieciaku, pokaż choć jedną twoją odpowiedz na temat.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 115. Data: 2015-04-03 15:33:35
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 15:27, Chris pisze:

    > Sam jesteś tępak dzieciaku, pokaż choć jedną twoją odpowiedz na temat.

    a co jest tematem tego postu? piszesz na temat? pokaż gdzie?
    biedny jesteś i głupi, nie musisz odpisywać.

  • 116. Data: 2015-04-03 15:40:00
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 15:33, Dawid pisze:

    > a co jest tematem tego postu? piszesz na temat? pokaż gdzie?
    > biedny jesteś i głupi, nie musisz odpisywać.

    Temat się rozwinął o dyski debilu ale widać nawet nie wiesz co to jest.
    Wróć do szkoły bo widać mamusia cię za wcześnie dziś odebrała.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 117. Data: 2015-04-03 15:43:00
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 15:40, Chris pisze:

    > Temat się rozwinął o dyski debilu ale widać nawet nie wiesz co to jest.
    > Wróć do szkoły bo widać mamusia cię za wcześnie dziś odebrała.

    brnij dalej, robi się ciekawie

  • 118. Data: 2015-04-03 19:58:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-03 o 08:45, Chris pisze:

    > Nazwy się czepiasz? oba mają tą samą zasadę połączenie w obudowie
    > możliwości SSD + HDD i oba rozwiązania mają właśnie takie rozwiązania
    > tylko że Seagate ma 8MB + 1TB a WD ma 120GB + 1TB, widzisz różnicę?

    Nie mają tej samej zasady.
    Dyski DualDrive systemy widzą jako dwa dyski (SSD i zwykły) a
    dyski SSHD widziane są jako jeden dysk.
    I nie czepiam się nazwy tylko bredni jakie wypisujesz, np. że dysk
    SSHD jest nieprawdziwym dyskiem SSHD bo prawdziwym dyskiem SSHD
    (dla ciebie) jest dopiero dysk DualDrive.

    Pozdrawiam

  • 119. Data: 2015-04-03 20:15:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-03 o 10:40, Chris pisze:

    > Teraz to nie Real tylko Auchan ..
    >
    > Co do wydajności nie kłam i nie prowadzaj ludzi w błąd nie mówiąc o tym
    > że się ośmieszasz tym co piszesz.
    >
    > TESTY SSHD w porówniaiu do SSD i HDD:

    Ciekawe testy. Tam gdzie SSHD ma czas czy okazję nauczyć się
    potrzeb użytkownika w sposób widoczny zbliża się do SSD za
    jedną trzecią jego ceny i mając cztery razy większa pojemność.

    Pozdrawiam

  • 120. Data: 2015-04-04 08:51:55
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 03/04/2015 10:55, kosmos wrote:

    > A ja mam w laptopie HDD, SSD i CD-ROM naraz - szach-mat ;-)

    Tez tak mam. Bez zadnej ekwilibrystyki.