  • 101. Data: 2015-04-03 08:55:59
    Temat: Re: Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-02, o godz. 19:47:11
    Poldek <p...@i...eu> napisał(a):

    > wiedzy OSa - umieszczane cachu SSD. Efekt jest taki, że po paru
    > przelotach system działa responsywnie, jak system zainstalowany na
    > kosztownym SSD,

    Już Ci pisałem: nie opowiadaj naiwnym bajek nijak mających się do
    rzeczywistości.

    Zdrówko

  • 102. Data: 2015-04-03 08:57:57
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-02, o godz. 19:49:33
    Poldek <p...@i...eu> napisał(a):

    > Nigdy nie wprowadzałem ludzi w błąd. Szczególnie co do ceny SSD oraz
    > upierdliwości i jeszcze wyższej ceny rozwiązania, w którym płaci się
    > za SSD + HDD, a uzyskany efekt jest nie lepszy niż 4 razy tańszego
    > SSHD.

    Właśnie wprowadzasz pisząc że tania hybryda da im wydajność na poziomie
    SSD. Bo to bzdura.

    Zdrówko

  • 103. Data: 2015-04-03 09:01:17
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-02, o godz. 20:08:19
    Poldek <p...@i...eu> napisał(a):

    > 3. następnie uprawiać ekwilibrystykę związaną z montażem do laptopa
    > dwóch dysków, płacić za dodatkowe kieszenie pozwalające na montaż
    > dysku w miejscu napędu optycznego i rezygnować w związku z tym z
    > napędu optycznego,

    Mam takie pytanie: czy widziałeś inny laptop poza swoim i inny dysk niż
    swój SSHD?

    Zdrówko

  • 104. Data: 2015-04-03 10:03:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Michal Lukasik wrote:

    > Tak. Mam 32GB. Baaa, mam na nim dwa sprawne systemy operacyjne i
    > wystarcza mi do mojej pracy bo mam na nim tylko te dane, które
    > rzeczywiście potrzebuję. Reszta leży w "bezpiecznym" miejscu.

    Jak to leciało? "64 kb wystarczy każdemu..." :-)

  • 105. Data: 2015-04-03 10:25:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Chris wrote:

    > Po co tu dyskutować, nie stać go na normalne rozwiązania to będzie
    > chwalił to co ma, nie da rady przekonać inaczej.

    Przepłaciłeś ciężkie pieniądze za dwa dyski, które dają to samo co 4
    razy tańszy SSD i teraz usiłujesz sobie zracjonalizować.

  • 106. Data: 2015-04-03 10:27:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Chris wrote:

    > Po co tu dyskutować, nie stać go na normalne rozwiązania to będzie
    > chwalił to co ma, nie da rady przekonać inaczej.

    Przepłaciłeś ciężkie pieniądze za dwa dyski, które dają to samo co 4
    razy tańszy SSHD i teraz usiłujesz sobie zracjonalizować.

  • 107. Data: 2015-04-03 10:29:14
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Już Ci pisałem: nie opowiadaj naiwnym bajek nijak mających się do
    > rzeczywistości.

    W przeciwieństwie do ciebie mam przed sobą w tej chwili kompa, który
    chodzi na SSHD i wiem, co piszę :-)

    Zakładam się, że nigdy nie miałeś styczności z SSHD w realu i opierasz
    się tylko na swoich wyobrażeniach.

  • 108. Data: 2015-04-03 10:35:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 10:25, Poldek pisze:

    > Przepłaciłeś ciężkie pieniądze za dwa dyski, które dają to samo co 4
    > razy tańszy SSD i teraz usiłujesz sobie zracjonalizować.

    Jeden miałem firmowo w laptopie i tylko dokupiłem SSD a taki układ jest
    kilka razy szybszy niż dowolny SSHD.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 109. Data: 2015-04-03 10:37:22
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-03, o godz. 10:29:14
    Poldek <p...@i...eu> napisał(a):

    > W przeciwieństwie do ciebie mam przed sobą w tej chwili kompa, który
    > chodzi na SSHD i wiem, co piszę :-)

    Więc ciesz się Twoją protezą ale nie wprowadzaj innych w błąd że da im
    to wydajność SSD.

    > Zakładam się, że nigdy nie miałeś styczności z SSHD w realu i
    > opierasz się tylko na swoich wyobrażeniach.

    Znów sam ze sobą dyskutujesz i coś znasz mnie lepiej niż ja sam? A może
    nie czytasz tego co się do Ciebie pisze. Bo wtedy byś przeczytał może
    to:

    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
    Date: Wed, 1 Apr 2015 12:01:05 +0200
    Newsgroups: pl.comp.pecet

    I widać to zarówno w testach jak i realu. Mam w tej chwili w firmie ~30
    laptopów z czego ~8-9 ma SSHD (Dell to pakuje z upodobaniem do
    laptopów "biznesowych", ~6-7SSD a reszta HDD. I jeśli chodzi o
    responsywność systemu to SSD jest bezkonkurencyjne. SSHD niby trochę
    lepiej ale tak naprawdę trochę poprawy w stosunku do HDD widać w
    sytuacji gdy używany jest system i 1-2 aplikacje. Przy większej ilości
    zarówno aplikacji jak i danych wydajność jest taka sobie. Daje znać o
    sobie mały bufor SSD.

    Przyjmij wreszcie do wiadomości że są tu ludzie którzy mają do
    czynienia z ciut większą ilością sprzętu niż Twój laptop i jedna sztuka
    dysku SSHD.

    Zdrówko

  • 110. Data: 2015-04-03 10:40:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 10:29, Poldek pisze:

    > W przeciwieństwie do ciebie mam przed sobą w tej chwili kompa, który
    > chodzi na SSHD i wiem, co piszę :-)
    >
    > Zakładam się, że nigdy nie miałeś styczności z SSHD w realu i opierasz
    > się tylko na swoich wyobrażeniach.

    Teraz to nie Real tylko Auchan ..

    Co do wydajności nie kłam i nie prowadzaj ludzi w błąd nie mówiąc o tym
    że się ośmieszasz tym co piszesz.

    TESTY SSHD w porówniaiu do SSD i HDD:

    http://pclab.pl/art54468-3.html
    http://pclab.pl/art54468-4.html