    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
    Date: Thu, 02 Apr 2015 19:47:11 +0200

    Chris wrote:

    > Sam nie kłam i nie wprowadzaj w błąd innych chyba że ufasz tylko marketing.

    > No i?

    > Bo tyle kosztuje.

    B_HDD-notebookowe-do-25?refId=ceneo

    > Zajebiście duży ten SSD :):):):)
    > pamięć NAND MLC 8 GB

    Właśnie o to chodzi, że SSHD nie potrzebuje wielkiego i drogiego jak
    złoty sracz SSD. SSHD sam się uczy, które dane są często czytane - pliki
    związane z uruchamianiem systemu (nie cały system, bo i po co?), pliki
    często uruchamianych programów i wszystko inne, co jest często czytane.
    Zresztą on w ogóle się nie zastanawia i nie odróżnia, co jest plikiem
    systemu, a co nie. Interesuje go tylko, czy powtarza się czytanie
    określonych danych. Dane, które są często czytane z HHD są
    automagicznie, bez udziału użyszkodnika, bez jego wiedzy, ba - bez
    wiedzy OSa - umieszczane cachu SSD. Efekt jest taki, że po paru
    przelotach system działa responsywnie, jak system zainstalowany na
    kosztownym SSD, a pojemność jest taka jak niedrogiego HDD, a cena
    niewiele wyższa niż HDD.