    From: Michal Lukasik <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
    Date: Tue, 31 Mar 2015 21:50:28 +0100

    On 31/03/2015 18:36, RadoslawF wrote:

    > bardzo ważne to się trzyma w archiwum, w lapku trzyma się
    > te które powinny być pod ręką.

    Toż piszę, że te 32GB akurat wystarcza na wszystko co niezbędne.
    Chciałeś przykładu, że starcza mniej niż setki GB to masz.
    Zarzucasz komuś, że coś z góry *zakłada* a sam robisz dokładnie to samo.

    > Gratuluję. Podasz więcej danych o tym laptopie ?

    Po co? Tematem dyskusji nie jest mój laptop i nie ja pytam co w nim
    ulepszyć.

    > To jaką redę mu udzieliłeś w temacie wymiany procesora ?

    Żadnej. Bo IMO ta wymiana nie ma sensu z ekonomicznego punktu widzenia
    (pomijam już niepewność co do kompatybilności sprzętu).

    > Bo inne są już chyba w innym temacie czego fanatyczni
    > krzykacze na temat zakładania wszędzie i wszystkim SSD
    > jakoś nie dostrzegają.

    Nie wszędzie i nie wszystkim.

    I taka uwaga przy okazji. Komuś kto nigdy nie miał SSD przeważnie wydaje
    się, że żeby było sprawnie i szybko trzeba przerzucić na niego wszystkie
    programy i dane a tak nie jest. Ale to trzeba trochę poużywać SSD by się
    o tym przekonać.
    --