  • 11. Data: 2009-01-24 15:59:36
    Temat: Re: Laptop Lenovo SL500 - opinie
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Maciek pisze:
    > A może polecicie coś zupełnie innego (inny producent)?
    Może mi ktoś coś napisze na temat laptopów Dell, np. model D630,
    zwłaszcza w porównaniu z IBM/Lenovo serii T?

    Przykład np. na tej aukcji (nie mam związków ze sprzedawcą):
    http://www.allegro.pl/item536012908_dell_d630_1440x9
    00_t7300_2gb_80_wifi_bt_gw_bt.html

    Maciek

  • 12. Data: 2009-01-25 13:30:11
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2009-01-24 14:06, Maciek pisze:

    > No niestety - z tym się już pogodziłem. Chyba tylko Dell robi teraz w
    > niektórych modelach RS232.

    polecam poczytać: toshiba tecra oraz hp 6730b.
    Tecre z rs232 mozna bylo kupic poniżej 3000zl. Podobnie ktorys z modeli
    hp 6730 napewno z rs232 widzialem w MM w cenie ok 3000-3400.

    --
    Bet

  • 13. Data: 2009-01-25 18:21:41
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Maciek <m...@n...pl> napisal w wiadomosci
    > Weszły jakieś T400, T500, ale niestety wszystkie powyżej 4000 PLN.

    Od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem ThinkPada T500. Niestety
    najbardziej dostrzegalna wada jest "gibkosc" klawiatury w prawym, gornym
    rogu (okolice Page Up). Poza tym jestem bardzo zadowolony z tego
    urzadzenia.
    http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/msg/e87
    06e70939c84b8
    Dla kontrastu:
    www.youtube.com/watch?v=-CrpUU3cCPE
    www.youtube.com/watch?v=SMyiY08HE0U
    Mnie toporny design odpowiada. Uwielbiam czarne (i to byl tez jeden z
    powodow, dla ktorego nie kupilem Della D830, E6400ATG jest dla mnie jednak
    zbyt drogi), kanciaste laptopy.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 14. Data: 2009-01-25 20:46:20
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    astro pisze:
    > Od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem ThinkPada T500. Niestety
    > najbardziej dostrzegalna wada jest "gibkosc" klawiatury w prawym, gornym
    > rogu (okolice Page Up).
    Tzn.? Klawiatura nie jest tam zamocowana? Zapada się i potem odskakuje?

    > Poza tym jestem bardzo zadowolony z tego urzadzenia.
    Według mnie trochę za krótko prowadzisz testy, ale dzięki za opinię :-)

    > www.youtube.com/watch?v=-CrpUU3cCPE
    Eeee - mięczak. Mógł już rzucić z odpalonym systemem i otwartą matrycą ;-)

    Maciek

  • 15. Data: 2009-01-25 20:46:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Bet pisze:
    > polecam poczytać: toshiba tecra oraz hp 6730b.
    > Tecre z rs232 mozna bylo kupic poniżej 3000zl. Podobnie ktorys z modeli
    > hp 6730 napewno z rs232 widzialem w MM w cenie ok 3000-3400.
    O! Dzięki wielkie - rozejrzę się dokładniej.

    Maciek

  • 16. Data: 2009-01-25 20:56:33
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Maciek <m...@n...pl> napisal w wiadomosci
    > Tzn.? Klawiatura nie jest tam zamocowana? Zapada się i potem odskakuje?

    Delikatnie sie ugina pod naciskiem, wyraznie wydaje inny dzwiek naciskajac
    na klawisze, w zaleznosci od lokalizacji przycisku. Lewa strona klawiatury
    jest porzadnie zrobiona.

    > Według mnie trochę za krótko prowadzisz testy, ale dzięki za opinię :-)

    Hmm, powinienem dopisac "jak do tej pory jestem[...]" ;-)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 17. Data: 2009-01-25 21:09:58
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Eeee - mięczak. Mógł już rzucić z odpalonym systemem i otwartą matrycą ;-)

    filmik wyglada na jakis marketingowy pokaz w jakiejs firmie.
    tez bylem na takim spotkaniu i przedstawiciel handlowy robil dokladnie to
    samo :P

    ale oczywiscie polak jak czegos nie sprawdzi sam to nie uwierzy wiec ja tez
    po T4x deptalem i to w toporniejszych butach(nawet lekko podskakiwalem, bez
    odrywania butow od niego :)
    i oczywiscie potwierdzam, T4x przezyje cos takiego bez problemu.
    z rzucania Txx to dalej jak na 1-2 m(z reki do bagaznika) nie wrzucalem
    notebookow, ale oczywiscie tez nic im sie nie dzialo.

    po T6x nie deptalem :P
    T400-500 jeszcze nie widzialem wiec sie nie wypowiem

    --
    pzdr
    piotrek

  • 18. Data: 2009-01-25 21:26:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Piotrek pisze:
    > filmik wyglada na jakis marketingowy pokaz w jakiejs firmie.
    > tez bylem na takim spotkaniu i przedstawiciel handlowy robil dokladnie to
    > samo :P
    Później pewnie wyjaśnił, że cena laptopa absolutnie nie wynika z tego,
    że handlowcy "zużywają" masę tego sprzętu do pokazów ;-)

    Maciek