  • 1. Data: 2012-03-16 08:48:36
    Temat: Re: Laptop Dell i modem GSM
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4f63066c$1@news.home.net.pl...

    > Czy jeśli w laptopie Della mam modem DW5550, to można w nim uaktywnić
    > GPS?

    A co ma modem do GPS ?

  • 2. Data: 2012-03-16 09:22:55
    Temat: Laptop Dell i modem GSM
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam,
    Czy jeśli w laptopie Della mam modem DW5550, to można w nim uaktywnić GPS?

    Bartek

  • 3. Data: 2012-03-16 09:29:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 10:22:55 +0100, BAREK napisał(a):

    > Witam,
    > Czy jeśli w laptopie Della mam modem DW5550, to można w nim uaktywnić GPS?

    teoretycznie tak

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 4. Data: 2012-03-16 10:03:34
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-03-16 09:48, cpt. Nemo wrote:

    > A co ma modem do GPS ?

    Ten konkretnie, posiadanie wbudowanego modulu GPS.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2012-03-16 11:23:17
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w
    wiadomości news:jjv35q$a4u$1@inews.gazeta.pl...

    > Ten konkretnie, posiadanie wbudowanego modulu GPS.

    A to nie wiedzialem :)
    Pewnie karta ma i modem i GPS bo to jakby dwie oddzielne rzeczy.
    No to jesli ktos ma GPS kompatybilny z wlasnym urzadzeniem, to zapewne
    moze go uruchomic :)

  • 6. Data: 2012-03-16 12:25:48
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 12:23:17 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

    > A to nie wiedzialem :)
    > Pewnie karta ma i modem i GPS bo to jakby dwie oddzielne rzeczy.
    > No to jesli ktos ma GPS kompatybilny z wlasnym urzadzeniem, to zapewne
    > moze go uruchomic :)

    To poczytaj, większośc GPS w laptopach jest obecnie w postaci karty
    all-in-one, czyli modem 3G, WLAN i właśnie GPS.
    Najpopularniejszą kartą jest Qualcomm GOBI, ale Ericsson też coś tam robił.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 7. Data: 2012-03-16 19:05:47
    Od: "Smok Wawelski" <k...@c...o2.pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy jeśli w laptopie Della mam modem DW5550, to można w nim uaktywnić GPS?

    Mi się nie udało.

  • 8. Data: 2012-03-16 22:34:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Najpopularniejszą kartą jest Qualcomm GOBI, ale Ericsson też coś tam robił.

    Ja bym odwrócił proporcje - Ericsson robił, a Qualcomm się pojawiał.

  • 9. Data: 2012-03-16 22:55:16
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 16 Mar 2012 23:34:12 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ja bym odwrócił proporcje - Ericsson robił, a Qualcomm się pojawiał.

    Ale ja piszę o tym co się w laptopach pojawia. Weź pod uwagę, że sporo tych
    kart poszło do róznych dziwnych zastosowań, np. MiFi czy innych zabawek.
    W niektórych laptopach dawało się wybrać w konfiguratorze jeden albo drugi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 10. Data: 2012-03-17 00:23:11
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2012-03-16 11:03, elmer radi radisson pisze:

    > Ten konkretnie, posiadanie wbudowanego modulu GPS.

    Da się to jakoś uruchomić? :-)