    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop Asus F5V - nie chce się włączyć.
    Date: Tue, 13 Oct 2009 17:22:52 +0200

    Doxent pisze:

    > zależy gdzie wyślesz.

    A to mam jakieś wyjście poza serwisem Asusa z ich strony?

    > Generalnie F5V to bardzo nieudana seria laptopów
    > na chipsecie SIS co uważam za porażkę. Bardzo często sterowniki ACPI
    > powodują zawieszanie podczas pracy na baterii.

    Nic takiego nie zauważyłem, wręcz do czasu tego zawieszania się byłem
    przekonany, że to dość udany model. Jak na to co mi służy przez te
    półtora roku codziennej pracy po kilka/kilkanaście godzin to naprawdę
    było nieźle.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz