  • 101. Data: 2009-04-06 12:26:36
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Gildoru, nicholery nie widze zadnego posta wysylanego przez Ciebie, a
    > nie mam Cie w plonku.
    > Puscilbys info na newrom na poczta.onet.pl z jakiego serwera
    > korzystasz :)

    Tez tak mam.
    Dobrze, ze czasem ktos zacytuje :)

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb13

  • 102. Data: 2009-04-06 13:22:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 14:21:01 +0200, newrom napisał(a):

    > Gildoru, nicholery nie widze zadnego posta wysylanego przez Ciebie, a
    > nie mam Cie w plonku.

    bo łon z gugla pisze

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 103. Data: 2009-04-06 13:46:49
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości

    > Uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory.

    > A to ciekawostka.

    spytam krótko: łamiesz przepisy? (głównie chodzi o prędkość)

    b.

  • 104. Data: 2009-04-06 13:49:56
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Budyń"
    >spytam krótko: łamiesz przepisy? (głównie chodzi o prędkość)

    Staram się tego nie robić. (rzecz jasna nie jestem w stanie wykluczyć
    sytuacji, że zdarza się np. znak, którego nie zauważyłem, ale świadomie
    raczej nie).

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Department of Redundancy Department
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 105. Data: 2009-04-06 13:58:39
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Staram się tego nie robić. (rzecz jasna nie jestem w stanie wykluczyć
    > sytuacji, że zdarza się np. znak, którego nie zauważyłem, ale świadomie
    > raczej nie).
    I naprawde jezdzisz motocyklem 50/50, 70/70.
    8O

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 106. Data: 2009-04-06 14:08:38
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-06 15:58:39 +0200, "BartekGSXF" <b...@g...com> said:

    > I naprawde jezdzisz motocyklem?

    Mam niejakie wrażenie, że to pytanie powinno być skrócone do tego, co
    przyciąłem...
    :->

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 107. Data: 2009-04-06 14:11:21
    Temat: Re: Lanserzy psia mać [OT]
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 6 Kwi, 14:26, "lesor" <p...@l...waw.pl> wrote:

    > Tez tak mam.
    > Dobrze, ze czasem ktos zacytuje :)

    osz wy dranie! w plonka mnie wpiździli!

    z gógla tak mam. via wuwuwu.

    - gildor

  • 108. Data: 2009-04-06 14:11:23
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BartekGSXF"
    >I naprawde jezdzisz motocyklem 50/50, 70/70.
    >8O

    A kto powiedział, że jeżdżę motocyklem?
    Na razie plany zrobienia prawka mi się trochę przesunęły, więc na razie
    nie jeżdżę. Ale samochodem, wyobraź sobie, jeżdżę zgodnie z ograniczeniami.
    Ba, motocyklem, jak już wreszcie zrobię prawko, też planuję.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I am Pentium of Borg, division is futile!
    .\....@e...eu.org.\.\. You will be approximated.

  • 109. Data: 2009-04-06 14:11:57
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 6 Kwi, 15:22, masti <g...@t...hell> wrote:

    > bo łon z gugla pisze

    a co, założyli łańcuch na gógla inni ci tam?

    - gildor

  • 110. Data: 2009-04-06 14:15:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Mariusz Kruk wydusił z siebie te słowy:

    > Owszem.

    hipokryta

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI