  • 81. Data: 2009-04-06 10:18:53
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:grcjre$he8$1@inews.gazeta.pl...

    > To doczytaj do konca link ktory podales - masz tam ustawke kolarska - do
    > motocyklowej juz niedaleko :-)
    W dalszym ciagu jest to nielegalne :)

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 82. Data: 2009-04-06 10:21:35
    Od: mlek <r...@o...pl>

    Kuczu wrote:

    > Gdy jade w kolumnie kilkunastu motocykli to nalezy :) A jesl isei to
    > komus nie podoba moze nas zatrzymac i powiedziec to wprost. Wydaje mi
    > sie jednak ze sie nikt nie zdecyduje :)

    Chetnie zobaczylybym zatrzymujacy sie autobus kiboli jadacych na mecz,
    jak wam tlumacza, ze droga nie jest wasza. Mysle ze dogadalibyscie sie -
    podobny sposob myslenia. Ja pierdole, co za hipokryzja, puszkasz to
    chuj, bo nie zrobil mi miejsca, za to "ja" w grupie jestem krolem szosy
    niech sie wszyscy wala, bo przeciez jedziemy harlejami czy inna armatura
    sie relaksowac. Jezdzij sobie relaksacyjnie, kontemplacyjnie i 30 na 90
    jesli masz ochote. Zwolnie, poczekam na mozliwosc wyprzedzenia i to
    zrobie bez cisnieniowania sie, bezpiecznie, o ile dasz mi taka mozliwosc.

    Ciekawy bylby "nius" - Tragedia na drodze: "Bus przy wyprzedzaniu
    kolumny motocykli, widac jadacy z przeciwka samochod, zjechal na prawy
    pas unikajac zderzenia czolowego, spychajac 6 motocykli do rowu i
    wjezdzajac w kolejne 2"

  • 83. Data: 2009-04-06 10:23:51
    Od: n...@s...com

    On Mon, 06 Apr 2009 10:39:52 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >I kolarze, nie zapominaj o kolarzach. Jezdza po kilku na tych swoich
    >pedalkach i wkurwiaja. W ogole rowerzysci na drogach sa be.

    Zwlaszcza jak na sliskim asfalcie, na serpentynach gdy usiluja
    czlowieka wyprzedzic!

    pozd
    newrom
    Ps. IMO bez sensu jest blokowanie drogi w ten sposob.
    PPS. Easy, nawet na autostradzie nie masz nakazu jazdy z okreslona
    predkoscia.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 84. Data: 2009-04-06 10:32:53
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > wszyscy jezdza po normalnych miedzymiasteczkowych drogach 50-60 km/h, nikt
    > na nikim nic nie wymusza,
    [ciach]
    > za to na autostradach mimo ze wolno kolo 130 max to grzeja czesto ile
    > wlezie i to jest wporzadku bo tam sa warunki i nic sie nie dzieje nawet
    > jak pakujesz 200
    > niestety u nas jeszcze daleko do takiej kultury jazdy

    No faktycznie moge pozapierdalac sobie cale 250 km po jedynej autostradzie
    jaka mamy z Wroclawia do Krakowa (i ew z Poznania w okoloce Lodzi - tez cale
    150 km). We Wloszech mozesz jechac wolniej na zwyklych drogach bo nadrobisz
    na autostradzie. U nas nie i stad brak kultury.

    Dysiek

  • 85. Data: 2009-04-06 10:34:17
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-06 12:06:54 +0200, "doomin13" <d...@g...pl> said:

    > poludniowe wlochy oczywiscie?

    Nie, północne. Wenecja - Verona - Mediolan - Genua - Piza - Volterra -
    Siena - Florencja - Bolonia. Nawet na mniej głównych drogach Toskanii
    zdarzali się rajdowcy w puszkach, którzy siedzieli na tablicy
    rejestracyjnej dopóki nie dało się wyprzedzić.

    > mieszkalem w polnocnych (okolice mediolanu i verony) i wszyscy jezdza po
    > normalnych miedzymiasteczkowych drogach 50-60 km/h,

    Tak to miałem na odcinkach tamtejszych mniej uczęszczanych krajówek (z
    częstymi występującymi miasteczkami i wiochami) poza godzinami szczytu.
    Rano i popołudniu zaczynała się walka. Nawet po Wawie jeździ się
    spokojniej, niż po tamtejszych kilkutysięcznych dziurach. Generalnie
    całkiem znośnie, dynamicznie, ale jest to styl jazdy zostawiający
    bardzo mały margines na słabszy dzień czy rozkojażenie.

    > nikt na nikim nic nie wymusza,

    He he, dobre sobie ;-) To co robią tam skutery, spora część motocykli i
    nie tak mało puszek, to u nas nie zostałoby określone inaczej, jak
    "wariaci, dawcy, debile, piraci, bandyci, etc" ;-)

    > za to na autostradach mimo ze wolno kolo 130 max to grzeja czesto ile wlezie
    > i to jest wporzadku bo tam sa warunki i nic sie nie dzieje nawet jak
    > pakujesz 200

    Dodam że włoskie autostrady nie za specjalne, poza nielicznymi
    odcinkami. Gorsze niż w Austrii, a i tam jakoś bez szału. W każdym
    razie wyszło mi, że nasze wcale nie są takie złe (poza niektórymi
    odcinkami). Tyle że tam są i da się nimi pojechać pomiędzy bodaj
    wszystkimi dużymi miastami.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 86. Data: 2009-04-06 10:34:35
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 5 Kwi, 22:28, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Moze dlatego ze sam jezdze motocyklem

    "a teraz sam jestem dziadkiem..."

    - gildor

  • 87. Data: 2009-04-06 10:35:24
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 5 Kwi, 22:49, Arni <a...@n...spam> wrote:
    > A kolumna powinna byc podzielona zeby innym jazdy nie utrudniac.

    kolumna liczyła 10-12 motocykli, czyli jechała przepisowo i nie
    musiała być podzielona.

    - gildor

  • 88. Data: 2009-04-06 10:53:35
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdarzali się rajdowcy w puszkach, którzy siedzieli na tablicy
    > rejestracyjnej dopóki nie dało się wyprzedzić.

    moze wlokles sie po lewym pasie? :)

    > He he, dobre sobie ;-) To co robią tam skutery, spora część motocykli i
    > nie tak mało puszek, to u nas nie zostałoby określone inaczej, jak
    > "wariaci, dawcy, debile, piraci, bandyci, etc" ;-)

    ciekawe, ja siedzialem tam dwa lata :)(ile ty?) i bardzo czesto jezdzilem
    mediolan-verona-wenecja-trento itd i skutery, moto owszem ale tylko w
    miastach i nikt nie robi z tego problemu tzn z puszkarzy tylko ustepuja i
    sie dostosowuja nie to co u nas (czasem)

> [...]
    > że nasze wcale nie są takie złe (poza niektórymi odcinkami). Tyle że tam
    > są i da się nimi pojechać pomiędzy bodaj wszystkimi dużymi miastami.

    tak tylko w austrii polec sobie wiecej niz 110 :) zobaczymy jak dlugo bez
    mandatu :)
    a nasze sa ok tylko bez przyszlosci - dwa pasy w jednym kierunku na plaskim,
    prostym terenie gdzie mozna by zrobic trzy myslac o rosnacym natezeniu ruchu
    nie? albo wspaniala autostrada katowice-krakow gdzie w zimie sa stanie
    odsniezyc zwykle jeden pas nie mowiac o remontach itd

    pozdro
    doomin13

  • 89. Data: 2009-04-06 10:56:53
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    BartekGSXF wrote:
    > Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dawaj w takim razie definicje ustawki.

    Ustawka - umówienie się w internecie lub przy pomocy innych, podobnie
    działających środków na partyjkę multiplayera w jakąś grę, która to
    umożliwia, np. "dziś wieczorem ok. godz. 20.00 gramy w Call of Duty
    4".

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 90. Data: 2009-04-06 10:59:47
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

> [...]
    > cale 150 km). We Wloszech mozesz jechac wolniej na zwyklych drogach bo
    > nadrobisz na autostradzie. U nas nie i stad brak kultury.

    e no z poznania do strykowa to 250 km! :)
    niestety nie ma autostrad ale nie jest to jedyny powod braku kultury i
    myslenia o innych na drodze
    u nas kazdy w samochodzie, i na moto to jedyny i niekwestionowany krol szosy
    i wszyscy maja ustepowac, albo nie naciskac a wogole to i tak nikt poza nami
    nie umie jezdzic :)

    pozdro,
    doomin13