  • Data: 2009-04-06 08:45:20
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:
    > I kolarze, nie zapominaj o kolarzach. Jezdza po kilku na tych swoich
    > pedalkach i wkurwiaja. W ogole rowerzysci na drogach sa be.

    Ale kolarze w peletonie czy kolarze w sensie cykliści, takie kolorowe
    chłopki, którym się wydaje że są lokalnymi Ryszardami Szurkowskimi?
    Bo ci w peletonie to mają sobie chyba normalnie zorganizowaną imprezę
    z obstawianiem Policją itd, więc niech sobie jadą, byle szybko.
    Ale te kolorowe Ryszardy mnie nerwią często, bo lubią sobie jechać
    obok siebie w dupie mając to, że trudno ich wyprzedzić bo zajmują
    prawie cały pas.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98