  • Data: 2009-04-06 09:36:24
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-06 11:15:14 +0200, "Easy" <e...@o...nospam.org> said:

    > Filmy se poogladaj ;)
    > tam sie skarza bez przerwy na drodze cywilnej, bo z OC wyrwiesz 1/100
    > tego co na cywilnej ( powiedzmy)

    A to nie na hamerykanckich? Coś tam po Europie tzw. Zachodniej się mi
    zdarzyło pojedzić, paru znajomych tam mam i jakoś nic nie słyszałem o
    tym puszczaniu z torbami. I mam niejakie wrażenie, że ta wyrozumiałość
    dla motocyklistów ma związek z tym, że tam każdy zna czy ma w rodzinie
    kogoś, kto jeździ. Wiele osób, na codzień zapuszkowanych, jest
    weekendowymi rajderami.
    Acz z drugiej strony u takich włochów nie zauważyłem jakiejś
    szczególnej estymy do jednośladów - wszyscy tam napierdzielają
    ofensywnie i dwa koła to albo skut kalibru 50 ccm, który jest
    zawalidrogą i trza go jak najszybciej wyprzedzić, choćby "na żyletki",
    albo coś mocniejszego i to samo będzie sobie rączo spierdzielać, więc
    nie ma się co przejmować. Jak trafiał się motocykl jadący dość
    spokojnie, z dynamiką samochodu (znaczy ja), to nieźle głupieli.
    BTW w Polsce wyniki stłuczek moto vs. samochów widuję średnio 3-4, może
    5 razy na sezon (przez powiedzmy 7 miesięcy). We Włoszech przez 2
    tygodnie widziałem 4.

    > im wiecej moto tym wiecej czasu to zajmuje.. nie wiesz?

    No wiem, dlatego wziąłem współczynik razy 2. Ale ~900 km w 4 dni? Toż
    to tempo parady ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco