  • 151. Data: 2009-04-07 07:06:44
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "n...@s...com"
    >Znaczy punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, a jak zaczniesz
    >jezdzic dla przyjemnosci to Ci dosc szybko Ci sie optyka przestawi.
    >I nie mowie ze bedziesz chcial jezdzic ciagle szybko, ale po prostu
    >bedziesz mial elastyczne podejscie do znakow i przepisow ;>

    Wyobraź sobie, że wątpię. Jeżdżę czasami dla przyjemności i mimo
    wszystko staram się przestrzegać przepisów.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft Office 2000: Dzielisz bez wysiłku
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 152. Data: 2009-04-07 07:07:44
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Don Pedro"
    >Ale czemu nie rozumiesz ironii szytej
    >tak grubymi nićmi? To był taki żart, parafraza Kuczowej logiki.

    OK. Na newsach można spotkać ludzi całkiem poważnie piszących tak różne
    rzeczy, że czasem ciężko stwierdzić kto pisze poważnie, a kto nie.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Archimedes of Borg: "Eureka! You will be
    `b K...@e...eu.org d' assimilated!"

  • 153. Data: 2009-04-07 07:17:46
    Od: n...@s...com

    On Tue, 7 Apr 2009 09:06:44 +0200, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >Wyobraź sobie, że wątpię.

    Nie dziwi mnie to, bo nie jezdzisz ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 154. Data: 2009-04-07 08:09:07
    Temat: Re: Lanserzy psia maa
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    gildor wrote:
    > a teraz?
    > zdjąłem kamizelkę

    O Jezu, nie zdejmuj kamizelki, możesz nie być widoczny!

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 155. Data: 2009-04-07 10:43:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Don Pedro"
    >
    > OK. Na newsach można spotkać ludzi całkiem poważnie piszących tak różne
    > rzeczy, że czasem ciężko stwierdzić kto pisze poważnie, a kto nie.

    bo emotikon jest dla miętczakoof

    --
    gildor
    9'99

  • 156. Data: 2009-04-07 10:44:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > O Jezu, nie zdejmuj kamizelki, możesz nie być widoczny!

    a niech was szlaK trafi.

    --
    gildor
    9'99

  • 157. Data: 2009-04-07 10:46:03
    Temat: Re: Lanserzy psia ma?
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > a ja sie pomylilem bo chodzilo mi o news.onet.pl, a Gildora juz widze
    > bo zaczal pisac jak bialy czlowiek, z czytnika.

    dajcie se po razie, a nie bijecie piane o jakiegośtam Gildora. spamer
    jeden i BOT

    --
    gildor
    9'99

  • 158. Data: 2009-04-07 10:47:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > A nie wiem, ale kiedys czytalem newsy przez bramke news <-> mail
    > (bodajze newsgate.pl) i wtedy tez uzywalem poczta.onet.pl ale tylko do
    > odbierania emaili ;>

    malkontenci:

    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lanserzy psia ma?
    Date: Tue, 07 Apr 2009 12:46:03 +0200

    gazeta vs onet

    --
    gildor
    9'99

  • 159. Data: 2009-04-07 16:45:03
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "n...@s...com"
    >
    > Wyobraź sobie, że wątpię. Jeżdżę czasami dla przyjemności i mimo
    > wszystko staram się przestrzegać przepisów.

    Wyobraz sobie, ze wielu twierdzilo "ze watpie", ale jak zaczeli jezdzic
    optyka im sie przestawila. Jednym w wiekszym stopniu, innym w mniejszym.
    Pozyjesz, sam sie przekonasz.

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 160. Data: 2009-04-07 17:36:10
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > dajcie se po razie, a nie bijecie piane o jakiegośtam Gildora. spamer
    > jeden i BOT

    Założyłeś kamizelkę?

    pozdr
    DP