  • 141. Data: 2009-04-07 05:32:56
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > kilkadziesiat tysiecy. Liczy sie ?

    No to gratuluje cierpliwości i luzu. Ale żyj i pozwól żyć innym. Są na
    tym świecie ludzie, którym się spieszy.

    Aha, nie jeżdżę blaszakiem, ale czasem mi się spieszy - zarówno
    motocyklem jak i samochodem.

    Pozdr
    DP
    TL-S

  • 142. Data: 2009-04-07 05:39:53
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > No ja mowie o Ryszardach, tych co to jezdza w prywatnych peletonach.

    Pewnie mają innych w dupie, bo przecież jadą w grupie, a do tego jadą
    tak, by im było miło i wygodnie a nie innym.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 143. Data: 2009-04-07 05:41:01
    Od: fv <f...@c...com>

    Kuczu wrote:
    > Wali mnie czy Ci sie spieszy. Mi sie nie spieszy i jadac 90 kmh jade
    > zgodnie z przepisami.

    Wiem, że masz to gdzieś ale i tak to napiszę. Jeżdżenie tak powoli to nie jest to w
    żadnym wypadku
    powód do dumy.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 144. Data: 2009-04-07 05:41:54
    Temat: Re: Lanserzy psia ma?
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    n...@s...com pisze:

    > na poczta.onet.pl nie widac.
    > dzieki za wyjasnienie, jakos bede musial z tym rzyc ;>

    Nosz kufra, ja mam przez poczta.onet.pl i Gildora widzę bezproblemowo.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 145. Data: 2009-04-07 05:44:10
    Od: n...@s...com

    On Tue, 07 Apr 2009 07:41:54 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    >Nosz kufra, ja mam przez poczta.onet.pl i Gildora widzę bezproblemowo.

    a ja sie pomylilem bo chodzilo mi o news.onet.pl, a Gildora juz widze
    bo zaczal pisac jak bialy czlowiek, z czytnika.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 146. Data: 2009-04-07 05:47:06
    Od: n...@s...com

    On Tue, 7 Apr 2009 00:03:30 +0200, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >Znaczy, według ciebie o jeżdżeniu ma prawo wypowiadać się tylko ten, co

    Znaczy punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, a jak zaczniesz
    jezdzic dla przyjemnosci to Ci dosc szybko Ci sie optyka przestawi.
    I nie mowie ze bedziesz chcial jezdzic ciagle szybko, ale po prostu
    bedziesz mial elastyczne podejscie do znakow i przepisow ;>

    pozdr
    newrom

  • 147. Data: 2009-04-07 05:50:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    n...@s...com pisze:

    > a ja sie pomylilem bo chodzilo mi o news.onet.pl, a Gildora juz widze

    A to nie to samo? Bo żeby pisać na news.onet.pl trza mieć konto na
    poczta.onet.pl ?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 148. Data: 2009-04-07 05:53:20
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Don Pedro"
    >Pewnie mają innych w dupie, bo przecież jadą w grupie, a do tego jadą
    >tak, by im było miło i wygodnie a nie innym.

    Że sparafrazuję ciebie - żyj i pozwól żyć innym. Są na
    tym świecie ludzie, którym się nie spieszy.

    --
    Kruk@ -\ | Microsoft Office 2000: Czujesz sie potrzebny
    }-> epsilon.eu.org |

  • 149. Data: 2009-04-07 05:58:14
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Don Pedro"
    >
    > Że sparafrazuję ciebie - żyj i pozwól żyć innym. Są na
    > tym świecie ludzie, którym się nie spieszy.

    To, że nie jeździsz na moto i nie rozumiesz wielu aspektów z tym
    związanych,jest dla mnie jasne. Ale czemu nie rozumiesz ironii szytej
    tak grubymi nićmi? To był taki żart, parafraza Kuczowej logiki.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 150. Data: 2009-04-07 06:25:24
    Od: n...@s...com

    On Tue, 07 Apr 2009 07:50:05 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    >A to nie to samo? Bo żeby pisać na news.onet.pl trza mieć konto na
    >poczta.onet.pl ?

    A nie wiem, ale kiedys czytalem newsy przez bramke news <-> mail
    (bodajze newsgate.pl) i wtedy tez uzywalem poczta.onet.pl ale tylko do
    odbierania emaili ;>
    pozdr
    newrom