  • 11. Data: 2010-01-07 09:58:09
    Temat: Re: Lancuchy inaczej?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

    > tylko dlaczego dla samochodów napędzanych na przednią os?!

    ok, już widze, ze takie na tylną os też są.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 12. Data: 2010-01-07 10:17:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Czarek Daniluk pisze:

    > Piszesz że na oblodzonej drodze ??
    > Pytanie Co Ci da łańcuch na oblodzonej drodze ?? moim zdaniem nic, wręcz
    > będzie jeszcze mniejsza przyczepność niż na zwykłych gumach

    Mniejszą? Może jeśli ten łańcuch to krowiak - a też wątpię

    Łańcuch ma ostre twarde krawędzie. Nie ma mocnych, zawsze wryje się w lód,
    zwłaszcza pod obciążeniem kilkuset kg/koło. Zresztą - po prostu spróbuj...

  • 13. Data: 2010-01-07 10:57:32
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:hi45l0$sau$1@news.onet.pl...
    RadekNet pisze:
> [...]

    >będzie jeszcze mniejsza przyczepność niż na zwykłych gumach - bo jak
    >zachowa się chromowany łańcuch w spotkaniu ze szczerym lodem ??

    Ale żeś k...wa wymyślił - opona lepsza niz łańcuch do jazdy po lodzie. Z
    czego musiałby być ten lód, żeby nie kruszył się?
    Łańcuch pod naciskiem kilkuset kilogramów wgryzie się w każdy lód.
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-01-08 11:06:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał
    > Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:
    >>
    > ok, już widze, ze takie na tylną os też są.

    Ktore ?

    A to mnie zainteresowalo .. czym sie roznia FWD od RWD ?

    J.

  • 15. Data: 2010-01-08 11:09:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał

    > No wlasnie to bylo podobnej konstrukcji ;) Tylko, ze mialo
    > wszystkie 4 ramiona zagiete na opone :)

    Z taka moze spiralna sprezyna do nakrecania ?

    Widzialem to dawno temu w jakims programie tv, od tego czasu nie
    potrafilem odszukac.
    Czyzby juz nie produkowane ?

    Tylko te spikes spider, ale to nie to.

    J.

  • 16. Data: 2010-01-08 11:38:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    > się w lód,
    > zwłaszcza pod obciążeniem kilkuset kg/koło. Zresztą - po prostu

    Nawet taki okragly krowiak duzo daje.

    J.