  • 1. Data: 2009-04-19 21:22:44
    Temat: Łańcuch DID oznaczenia
    Od: " mixokret" <m...@g...pl>

    Czołem
    Czy ktoś z Was się orientuje co oznacza w łańcuchach DID oznaczene VM a co VX?
    Który łańcuch będzie mocniejszy i wytrzyma dłużej?
    Czy te modele DID [myślę o VX albo VM] są oryginalnie zakute czy trzeba je
    zakuwać?
    Dzięki za uwagę i potencjalne odpowiedzi :-)
    mixokret

  • 2. Data: 2009-04-20 04:59:02
    Temat: Re: Łańcuch DID oznaczenia
    Od: "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl>

    > Czy ktoś z Was się orientuje co oznacza w łańcuchach DID oznaczene VM a co
    > VX?
    Ja znam tylko DID
    V - wzmocniony O-ring
    VM - super wzmocniony X-ring
    ZVM2 - hiper wzmocniony X-ring

    VX przyznam, nie spotkałem się z takim modelem (wiem że występuje na pewno)

    > Czy te modele DID [myślę o VX albo VM] są oryginalnie zakute czy trzeba je
    > zakuwać?

    Wszystkie łańcuchy nie są zakuwane - zakuwki w komplecie musisz sobie sam
    zakuć

    Pozdrawaim
    Bartek

  • 3. Data: 2009-04-20 05:39:47
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek CBF1000A" napisał:
    > Wszystkie łańcuchy nie są zakuwane - zakuwki w komplecie musisz sobie sam
    > zakuć

    A nie prawda!;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 4. Data: 2009-04-20 06:50:33
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl> wrote

    > Wszystkie łańcuchy nie są zakuwane - zakuwki w komplecie musisz sobie sam
    > zakuć

    ???
    Sa i takie, i takie.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 5. Data: 2009-04-20 08:35:24
    Od: " mixokret" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > ???
    > Sa i takie, i takie.

    No właśnie, też mi sie tak wydawało.
    Czy jest to jakoś oznaczone na opakowaniach DID.
    Jak sie łatwo domyślić chciałbym kupić łańcuch przez internet i w sumie nie
    wiem jak to sprawdzić.
    Np. w pewnym katalogu znanej na polskim rynku firmy niemieckiej z 70cio
    letnią tradycją [ piiii, żeby nie było że to kryptoreklama] łańcuch [VM],
    który mnie interesuje opisany jest jako "endlose kette". "Endlose" to mniej
    więcej znaczy "nieskończony" - ale nie wiem jak to rozumieć - nieskończony
    czyli do zakucia czy nieskończony bo jest zakuty?
    Pozdrawiam
    mixokret

  • 6. Data: 2009-04-20 09:06:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    mixokret pisze:

    > czyli do zakucia czy nieskończony bo jest zakuty?

    Zakuty fabrycznie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-04-20 12:18:16
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek CBF1000A" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja znam tylko DID
    > V - wzmocniony O-ring
    > VM - super wzmocniony X-ring
    > ZVM2 - hiper wzmocniony X-ring

    Jak wygląda oring kazdy wie. A jak wygląda Xring, czym różni się od O i
    czemu stosować jedne a nie drugie rozwiązanie?

    Wojtek

  • 8. Data: 2009-04-20 12:20:57
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Alti pisze:

    > Jak wygląda oring kazdy wie. A jak wygląda Xring, czym różni się od O i
    > czemu stosować jedne a nie drugie rozwiązanie?

    Oring to takie gumowe koleczko ktore, gdy je przeciac, ma przekroj kolka: o
    X to tez taki gumowe koleczko ale w przekroju nie okragle tylko wyglada
    tak: x
    Natomiast XW ring wyglada mniej wiecej tak xx

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-04-20 21:14:04
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Natomiast XW ring wyglada mniej wiecej tak xx

    chyba więcej tak ++ a mniej xx:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc