  • Data: 2011-06-26 01:10:02
    Temat: Re: Lancia - ktokowiek widzial ktokolwiek wie ;)
    Od: hamberg <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mo esz jako nakre li co i ile kosztowa o? Zaintrygowa o mnie te 500pln.

    silownik - 20zl - wymiana we wlasnym zakresie
    swoznie od zwrotnic przy wahaczu 2x55zl wymiana 50zl
    wysprzeglik - 80zl - wymiana 80zl
    przewod od chlodnicy wspomagania 10zl - wymiana 50zl

    a najlepsze - wymiana rozrzadu z pompa wody i plynem chlodzacym -
    750zl (na oryginalnym pasku + rolki SKF, pompa nie wiem jakiej firmy)
    - w fiacie tipo 1.9TD - to samo 650zl