  • 11. Data: 2010-05-04 18:58:56
    Temat: Re: Lancia Thessis
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    news:4bdf5029$1@news.home.net.pl...

    > Urzytkownicy piszą, że z Thesis jest jak z kobietą - zakochasz się i
    > wydajesz kasę bez pamięci (na części, serwis)

    Tiiaaaaaa. Ten też się zakochał
    http://imagechan.com/img/6311/Ugly%20Soldier%20Weddi
    ng/

  • 12. Data: 2010-05-04 19:41:18
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-04 00:36, CUT pisze:

    > Urzytkownicy piszą,

    Oczywiście Użytkownicy, przepraszam

  • 13. Data: 2010-05-04 22:00:29
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    hamberg wrote:

    > piszesz o tej lancii ktora dupska kopala w rajdach wszystkim przez tak
    > dlugi czas?

    Zawsze mozna bylo sasiadowi powiedziec ze zgnila ale dupska na rajdach
    skopala :)

  • 14. Data: 2010-05-05 22:29:18
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Zawsze mozna bylo sasiadowi powiedziec ze zgnila ale dupska na rajdach
    > skopala :)

    zawsze mozna sprawdzic ze fiaty i pochodne od lat 90 maja jedne z
    lepszych powlok lakierniczych

  • 15. Data: 2010-05-06 14:44:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "hamberg" <r...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    > zawsze mozna sprawdzic ze fiaty i pochodne od lat 90 maja jedne z
    > lepszych powlok lakierniczych

    I pewnie dlatego wszystkie uno, tipo i cala reszta gnije dawno na
    zlomowiskach albo jest w polsce szpachlowana u pana zdzicha po kazdej zimie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-05-06 16:39:49
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > I pewnie dlatego wszystkie uno, tipo i cala reszta gnije dawno na
    > zlomowiskach albo jest w polsce szpachlowana u pana zdzicha po kazdej zimie.

    zapewniam Cie ze tipo nie gnije - wiem bo mialem z 91r i jedyny
    problem to byly tylne blotniki ktore bardzo tanio sie naprawia bo
    blacha jest odkrecana. W przeciwienstwie do wszelkiej masci solidnych
    niemieckich czy japonskich aut progi i inne wazne rzeczy nie byly ruda
    zagrozone.

    Co do uno to sie niestety zgadzam - ale jest to chyba jedyny model
    osobowego fiata ktory rdzewial w tamtych czasach.

  • 17. Data: 2010-05-07 12:13:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "hamberg" <r...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...

> [...]
    > blacha jest odkrecana. W przeciwienstwie do wszelkiej masci solidnych
    > niemieckich czy japonskich aut progi i inne wazne rzeczy nie byly ruda

    Pytanie tylko ile procent kupujacych samochod w salonie jest zainteresowana
    stanem blach po 15 latach, a ilu z nich liczy na niezawodnosc dopoki go nie
    sprzedadza..

    Podrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-05-07 12:20:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2010 11:13:13 +0100, kamil wrote:
    >Pytanie tylko ile procent kupujacych samochod w salonie jest zainteresowana
    >stanem blach po 15 latach, a ilu z nich liczy na niezawodnosc dopoki go nie
    >sprzedadza..

    Jest jeszcze etap nastepny - jak drugi wlasciciel wie ze to auto ma
    klopoty, co cena sprzedazy przez pierwszego wlasciciela spada.
    Patrz na alfy i fiaty. Co przesuwa granice na 6-10 lat.

    Niektorym pierwszym moze to nie przeszkadza, inni moze licza
    dokladniej - np z ubezpieczeniem, czesc pewnie nie zauwaza,
    ale niektorzy wliczaja.

    J.

  • 19. Data: 2010-05-07 14:02:06
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    hamberg pisze:

    > zawsze mozna sprawdzic ze fiaty i pochodne od lat 90 maja jedne z
    > lepszych powlok lakierniczych

    ROTFL :P
    Wiekszej bzdury nie czytalem :>

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2010-05-07 23:52:06
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > ROTFL :P
    > Wiekszej bzdury nie czytalem :>

    masz szanse udowodnic mi ze bzdury opowiadam - zapraszam...