  • Data: 2015-09-20 11:22:33
    Temat: Re: Lampa owadobójcza (pomoc)
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-20 o 02:18, Gof pisze:

    > Ja tez. Bo niby swieci i niby generuje, ale mendy ja ignoruja i gryza
    > mnie. U Ciebie ta lampa, dopoki dzialala, sprawdzala sie?

    Siatka była cała zapaćkana owadami więc chyba działała.
    Możliwe że duża ilość tych owadów spowodowała uszkodzenie.

    > Skad wiesz ze nie dziala?

    Zauważyłem chmarę owadów którym się nic nie dzieje pomimo tego
    że obijają się o "siatkę".

    > Jesli na zdjeciach jest jeszcze przed wylutowaniem, to tak - jest to
    > dlawik.

    Nie. Wcześniej było to:
    http://zapodaj.net/27eaea90c5628.jpg.html

    lampa aparatu zmienia kolory ale mi się wydaje że widzę tam: zielony,
    szary, złoty, brązowy.
    Ale nie jestem pewien. I ponieważ nie działa to może powinna być jakaś
    inna wartość tego dławika. Nie wiem jak to policzyć a nie znam nawet
    orientacyjnie wielkości jaką powinien mieć ten dławik.
    Jest spalony "nie ma przez niego przejścia".

    > Ma byc wysokie.
    >
    > https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Powielacz_napi%C4%99
    cia

    > Wyglada jak ta moja lampa z Lidla. Mowiac szczerze watpie, zeby komar sie
    > zlapal miedzy te dwie elektrody tej spirali... chcialem ja przerobic
    > (zagescic spirale), ale jakos wylecialo mi to z glowy.

    Działała. Jak pisałem była pełna :)