eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLampa blyskowa a aparacie foto - duza awaryjnoscRe: Lampa blyskowa a aparacie foto - duza awaryjnosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Lampa blyskowa a aparacie foto - duza awaryjnosc
    Date: Tue, 22 Sep 2009 10:33:50 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <h9a25e$nrg$1@news.onet.pl>
    References: <h95qvm$a16$1@news.interia.pl> <h97bb2$jch$1@news.onet.pl>
    <h98k10$803$1@mx1.internetia.pl> <h98p1r$upc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: abpm102.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1253608431 24432 83.8.54.102 (22 Sep 2009 08:33:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Sep 2009 08:33:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:571808
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał
    >Pytanie czy skorzystanie z gwarancji oznacza, że klient
    >zrezygnował z rękojmi.

    Nie rekojmii, tylko uprawnien konsumenta.

    W ogolnosci nie zrezygnowal, ale w szczegolnosci sprawa moze byc
    ciekawa - np gwarant wymienia sprzet na nowy, a potem sprzedawca
    oswiadcza "ja panu tego nie sprzedalem, na rachunku jest inny numer
    seryjny".

    >I czy w ogóle wybrał sposób reklamacji przez gwarancję producenta
    >czy przez rękojmię sprzedawcy. Jego może nie obchodzić w jaki
    >sposób była zrealizowana reklamacja. Przyszedł z towarem który
    >jest niezgodny z umową (nie działa prawidłowo). Usterką usunięto a
    >po jakimś czasie towar znowu nie działa poprawnie. A powinien
    >przez 2 lata.

    Nie "powinien przez dwa lata dzialac poprawnie", tylko powinien
    przez dwa lata byc zgodny z umowa. No i powinien byc sprzedany
    sprawny.

    A dalej ustawa jest bardzo enigmatyczna, znaczy sie kompletnie
    nieprecyzyjna.

    Niektorzy twierdza ze jesli koniec koncow pozwiemy sprzedawce w
    razie awarii, to przed uplywem pol roku on musi udowadniac ze
    zepsulo sie nie z winy wady fabryczenej,
    a po pol roku klient musi udowodnic ze byla to wada fabryczna
    obecna w dniu sprzedazy ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: