-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Lampa blyskowa a aparacie foto - duza awaryjnosc
Date: Tue, 22 Sep 2009 10:33:50 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <h9a25e$nrg$1@news.onet.pl>
References: <h95qvm$a16$1@news.interia.pl> <h97bb2$jch$1@news.onet.pl>
<h98k10$803$1@mx1.internetia.pl> <h98p1r$upc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: abpm102.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1253608431 24432 83.8.54.102 (22 Sep 2009 08:33:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Sep 2009 08:33:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:571808
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał
>Pytanie czy skorzystanie z gwarancji oznacza, że klient
>zrezygnował z rękojmi.
Nie rekojmii, tylko uprawnien konsumenta.
W ogolnosci nie zrezygnowal, ale w szczegolnosci sprawa moze byc
ciekawa - np gwarant wymienia sprzet na nowy, a potem sprzedawca
oswiadcza "ja panu tego nie sprzedalem, na rachunku jest inny numer
seryjny".
>I czy w ogóle wybrał sposób reklamacji przez gwarancję producenta
>czy przez rękojmię sprzedawcy. Jego może nie obchodzić w jaki
>sposób była zrealizowana reklamacja. Przyszedł z towarem który
>jest niezgodny z umową (nie działa prawidłowo). Usterką usunięto a
>po jakimś czasie towar znowu nie działa poprawnie. A powinien
>przez 2 lata.
Nie "powinien przez dwa lata dzialac poprawnie", tylko powinien
przez dwa lata byc zgodny z umowa. No i powinien byc sprzedany
sprawny.
A dalej ustawa jest bardzo enigmatyczna, znaczy sie kompletnie
nieprecyzyjna.
Niektorzy twierdza ze jesli koniec koncow pozwiemy sprzedawce w
razie awarii, to przed uplywem pol roku on musi udowadniac ze
zepsulo sie nie z winy wady fabryczenej,
a po pol roku klient musi udowodnic ze byla to wada fabryczna
obecna w dniu sprzedazy ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
- rozklejanie obudowy
- Prośba o identyfikację komponentu
- Smart gniazdko straciło na zasięgu wifi?
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=