-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Lampa blyskowa a aparacie foto - duza awaryjnosc
Date: Tue, 22 Sep 2009 10:33:50 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <h9a25e$nrg$1@news.onet.pl>
References: <h95qvm$a16$1@news.interia.pl> <h97bb2$jch$1@news.onet.pl>
<h98k10$803$1@mx1.internetia.pl> <h98p1r$upc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: abpm102.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1253608431 24432 83.8.54.102 (22 Sep 2009 08:33:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Sep 2009 08:33:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:571808
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał
>Pytanie czy skorzystanie z gwarancji oznacza, że klient
>zrezygnował z rękojmi.
Nie rekojmii, tylko uprawnien konsumenta.
W ogolnosci nie zrezygnowal, ale w szczegolnosci sprawa moze byc
ciekawa - np gwarant wymienia sprzet na nowy, a potem sprzedawca
oswiadcza "ja panu tego nie sprzedalem, na rachunku jest inny numer
seryjny".
>I czy w ogóle wybrał sposób reklamacji przez gwarancję producenta
>czy przez rękojmię sprzedawcy. Jego może nie obchodzić w jaki
>sposób była zrealizowana reklamacja. Przyszedł z towarem który
>jest niezgodny z umową (nie działa prawidłowo). Usterką usunięto a
>po jakimś czasie towar znowu nie działa poprawnie. A powinien
>przez 2 lata.
Nie "powinien przez dwa lata dzialac poprawnie", tylko powinien
przez dwa lata byc zgodny z umowa. No i powinien byc sprzedany
sprawny.
A dalej ustawa jest bardzo enigmatyczna, znaczy sie kompletnie
nieprecyzyjna.
Niektorzy twierdza ze jesli koniec koncow pozwiemy sprzedawce w
razie awarii, to przed uplywem pol roku on musi udowadniac ze
zepsulo sie nie z winy wady fabryczenej,
a po pol roku klient musi udowodnic ze byla to wada fabryczna
obecna w dniu sprzedazy ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
- Opis produktu z Aliexpress
- No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-10 ciekawostka mandatowa
- 2024-12-09 Kolejny spaliniak się zjarał
- 2024-12-09 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-09 Kraków => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-09 Katowice => Key Account Manager <=