-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Lampa blyskowa a aparacie foto - duza awaryjnosc
Date: Tue, 22 Sep 2009 10:33:50 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <h9a25e$nrg$1@news.onet.pl>
References: <h95qvm$a16$1@news.interia.pl> <h97bb2$jch$1@news.onet.pl>
<h98k10$803$1@mx1.internetia.pl> <h98p1r$upc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: abpm102.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1253608431 24432 83.8.54.102 (22 Sep 2009 08:33:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Sep 2009 08:33:51 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:571808
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał
>Pytanie czy skorzystanie z gwarancji oznacza, że klient
>zrezygnował z rękojmi.
Nie rekojmii, tylko uprawnien konsumenta.
W ogolnosci nie zrezygnowal, ale w szczegolnosci sprawa moze byc
ciekawa - np gwarant wymienia sprzet na nowy, a potem sprzedawca
oswiadcza "ja panu tego nie sprzedalem, na rachunku jest inny numer
seryjny".
>I czy w ogóle wybrał sposób reklamacji przez gwarancję producenta
>czy przez rękojmię sprzedawcy. Jego może nie obchodzić w jaki
>sposób była zrealizowana reklamacja. Przyszedł z towarem który
>jest niezgodny z umową (nie działa prawidłowo). Usterką usunięto a
>po jakimś czasie towar znowu nie działa poprawnie. A powinien
>przez 2 lata.
Nie "powinien przez dwa lata dzialac poprawnie", tylko powinien
przez dwa lata byc zgodny z umowa. No i powinien byc sprzedany
sprawny.
A dalej ustawa jest bardzo enigmatyczna, znaczy sie kompletnie
nieprecyzyjna.
Niektorzy twierdza ze jesli koniec koncow pozwiemy sprzedawce w
razie awarii, to przed uplywem pol roku on musi udowadniac ze
zepsulo sie nie z winy wady fabryczenej,
a po pol roku klient musi udowodnic ze byla to wada fabryczna
obecna w dniu sprzedazy ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=