eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLampa blyskowa a aparacie foto - duza awaryjnoscRe: Lampa blyskowa a aparacie foto - duza awaryjnosc
  • Data: 2009-09-22 08:33:50
    Temat: Re: Lampa blyskowa a aparacie foto - duza awaryjnosc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał
    >Pytanie czy skorzystanie z gwarancji oznacza, że klient
    >zrezygnował z rękojmi.

    Nie rekojmii, tylko uprawnien konsumenta.

    W ogolnosci nie zrezygnowal, ale w szczegolnosci sprawa moze byc
    ciekawa - np gwarant wymienia sprzet na nowy, a potem sprzedawca
    oswiadcza "ja panu tego nie sprzedalem, na rachunku jest inny numer
    seryjny".

    >I czy w ogóle wybrał sposób reklamacji przez gwarancję producenta
    >czy przez rękojmię sprzedawcy. Jego może nie obchodzić w jaki
    >sposób była zrealizowana reklamacja. Przyszedł z towarem który
    >jest niezgodny z umową (nie działa prawidłowo). Usterką usunięto a
    >po jakimś czasie towar znowu nie działa poprawnie. A powinien
    >przez 2 lata.

    Nie "powinien przez dwa lata dzialac poprawnie", tylko powinien
    przez dwa lata byc zgodny z umowa. No i powinien byc sprzedany
    sprawny.

    A dalej ustawa jest bardzo enigmatyczna, znaczy sie kompletnie
    nieprecyzyjna.

    Niektorzy twierdza ze jesli koniec koncow pozwiemy sprzedawce w
    razie awarii, to przed uplywem pol roku on musi udowadniac ze
    zepsulo sie nie z winy wady fabryczenej,
    a po pol roku klient musi udowodnic ze byla to wada fabryczna
    obecna w dniu sprzedazy ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: