  • 1. Data: 2013-03-26 17:41:03
    Temat: Lamborghini na słupie
    Od: tá´Ź

    Kolejny rekord policyjny! Tymczasem ustalenie przyczyn wypadku (jak
    zawsze "nadmierna prędkość") zajęło tylko 45 minut! Gratulacje!

    "Ok. godz. 11:30 na al. Niepodległości zobacz na mapie Gdańska w Sopocie
    rozbiło się sportowe auto. Służby ratownicze wydobywają z niego kierowcę."

    "Aktualizacja godz. 12:15. Znamy przebieg wypadku. - Z powodu nadmiernej
    prędkości samochód marki Lamborghini, kierowany przez 38-latka, zjechał z
    jezdni al. Niepodległości. Na chodniku potrącił rowerzystę i uderzył w
    słup oświetleniowy - mówi sierż. sztab. Karina Kamińska z Komendy
    Miejskiej Policji w Sopocie.

    Kierowca i rowerzysta byli przytomni. Z urazami nóg zostali zabrani do
    szpitala."

    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Wypadek-lamborgh
    ini-w-Sopocie-
    n67488.html

    http://tiny.pl/h8tkz

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2013-03-26 18:46:28
    Temat: Re: Lamborghini na słupie
    Od: <5...@9...184628.invalid> (Tom N)

    t? w

> [...]

    > jezdni al. Niepodległości. Na chodniku potrącił rowerzystę i uderzył w
    > słup oświetleniowy - mówi sierż. sztab. Karina Kamińska z Komendy

    Aktualizacja godz. 13:53. Świadkowie wypadku na al. Niepodległości twierdzą,
    że żółte lamborghini tuż przed wypadkiem brało udział w wyścigu z samochodem
    marki BMW

    No i słup wyskoczył znienacka...
    <http://maps.google.pl/maps?q=sopot+niepodleg%C5%82o
    %C5%9Bci&hl=en&ie=UTF8&ll=54.44228,18.55983&spn=0.00
    1713,0.004876&sll=51.953751,19.134379&sspn=7.381649,
    19.973145&hnear=Aleja+Niepodleg%C5%82o%C5%9Bci,+Sopo
    t,+pomorskie&t=m&z=18&layer=c&cbll=54.442469,18.5597
    9&panoid=WlOK575OW45kAOUpzFYIkw&cbp=12,263.55,,0,0.1

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2013-03-26 19:01:52
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > http://tiny.pl/h8tkz

    "Aktualizacja godz. 14:15. Skutki wypadku mógł spotęgować fakt, że sportowy
    samochód nie był wyposażony w zimowe opony. Przypominamy, że w chwili
    wypadku za oknem termometry wskazywały 0 stopni Celsjusza. "

    myślę ze to dobre spostrzeżenie, zimowe lepiej zamortyzowałyby uderzenie i
    maska by się tak nie wgięła.

  • 4. Data: 2013-03-26 19:36:11
    Temat: Re: Lamborghini na s?upie
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-26 19:01, Arbiter pisze:

    > "Aktualizacja godz. 14:15. Skutki wypadku m?g? spot?gowa? fakt, ?e sportowy
    > samoch?d nie by? wyposa?ony w zimowe opony. Przypominamy, ?e w chwili
    > wypadku za oknem termometry wskazywa?y 0 stopni Celsjusza. "
    >
    > my?l? ze to dobre spostrze?enie, zimowe lepiej zamortyzowa?yby uderzenie i
    > maska by si? tak nie wgi?a.

    Może by tego gówna przeznaczonego na tor tak nie rzuciło gdyby miał
    zimowe laczki. Widać że chłopina nie miał więcej niż 70 km/h przy
    zetknięciu że słupem, inaczej nie było by kogo z tego gówna wyciągać.
    Do srania się nadaje ta żółta parówa. Dobrze że nie skończyło się
    fajerwerkami jak tu http://www.youtube.com/watch?v=PAgFK5M2PRM
    Durne prawo żeby taki szajs o takiej mocy dopuszczać do normalnego
    ruchu;/ Nie wierze żeby chodź jeden osobnik z tej grupy bez kastracji
    jeździł tą parówą spokojnie.

  • 5. Data: 2013-03-26 20:28:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    > Nie wierze żeby chodź jeden osobnik z tej grupy bez kastracji jeździł tą

    Ale tu duża część po kastracji, pewnie chemicznej, bo od normalnej kapelusz
    na głowie nie wyrasta.

  • 6. Data: 2013-03-26 20:29:28
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-03-26 17:41, t? pisze:
    > Kolejny rekord policyjny! Tymczasem ustalenie przyczyn wypadku (jak
    > zawsze "nadmierna prędkość") zajęło tylko 45 minut! Gratulacje!

    Myślisz że zasłabł?:)

    Pozdr.

  • 7. Data: 2013-03-26 20:57:11
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-03-26 19:36, hisjusz pisze:

    > Nie wierze żeby chodź jeden osobnik z tej grupy bez kastracji
    > jeździł tą parówą spokojnie.

    Znajomy dwa dni temu przyuważył:
    http://www.youtube.com/watch?v=jZEB-hirE_A

    Może inna liga samochodu, ale fakt, aż się prosi depnąć :-)

    Seco

  • 8. Data: 2013-03-26 21:36:11
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Znajomy dwa dni temu przyuważył:
    > http://www.youtube.com/watch?v=jZEB-hirE_A
    >
    > Może inna liga samochodu, ale fakt, aż się prosi depnąć :-)
    >
    > Seco

    Liga? Zdecydowania Nissan lepszejszy od zółtej parówy, mocy w nim
    jednak nadto na zwykłej ulicy. Widać co diabeł zrobił z kierowcą,
    odpierdala numery z toru na ulicy. Najgorsze że niewielu ludzi
    spodziewa się takiego gówna które tak przyśpiesza i pojawia się znikąd.
    Później wielkie zdziwienie że ten szajs za cenę domu za miastem też się
    rozbija. Wystarczy popatrzeć na Kuzaja a to już nie jest mleczarz o
    którym można powiedzieć że nie umie jeździć.

    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
    =web&cd=1&cad=rja&ved=0CC4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwia
    domosci.onet.pl%2Fkraj%2Fwypadek-leszka-kuzaja-rozbi
    l-noca-porsche%2C1%2C5215958%2Cwiadomosc.html&ei=ngV
    SUZvzD8bjtQaShIDwBw&usg=AFQjCNFNanQ88fWCH6n3RUspdASb
    3tRnFA&sig2=9taULaMhbbU1rcU09qn3mg&bvm=bv.44342787,d
    .Yms

    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
    =web&cd=3&cad=rja&ved=0CEAQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww
    .tvn24.pl%2Fsport%2C4%2Fkuzaj-rozbil-sie-na-autostra
    dzie%2C100371.html&ei=ngVSUZvzD8bjtQaShIDwBw&usg=AFQ
    jCNEXT738PN9S1nY9jVKSxpEOQhFSGw&sig2=-sLQ0OruhNCRgbA
    Wy-ttFQ&bvm=bv.44342787,d.Yms

  • 9. Data: 2013-03-27 22:35:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 26 Mar 2013 19:36:11 +0100, hisjusz napisał(a):

    > Durne prawo żeby taki szajs o takiej mocy dopuszczać do normalnego
    > ruchu;/

    A co to było? Gallardo z 500 koniami? Tyle co byle ciężarówka... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2013-03-29 06:53:56
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@w...pl>

    Całe szczęście, że nie ucierpiał za mocno rowerzysta,
    oczywiście w kontekście tego auta pewnie miał za tani
    rower, żeby coś więcej o nim napisali, najważniejsze
    spuszczać się, że to Lamborghini...

    M.