  • Data: 2010-07-12 22:19:13
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrni3mtnf.thf.karmmnie@chloru.net Adam 'Chloru'
    Drzewososki <k...@c...net> pisze:

    > Jeżeli dla Ciebie osiągi = moc to myślę, że nie mamy o czym dalej
    > rozmawiać.
    > W najlepszym wypadku nazwę Twój tok myślenia uproszczonym :->
    Nie wiesz kim jest troll Lawa (po polsku Ława)?
    On prowokuje ochroniarzy przed hipermarketem, potem bierze po ryju
    (przynajmniej tak twierdził) i zakłada sprawę sądową jazgocząc jak to go
    sponiewierano. Wytacza proces (albo tylko tak gada) i incydent nagłaśnia
    (znajdziesz w necie).
    Ale jakoś nie nagłaśnia co dalej, a to już kilka lat, ryj się pewnie wygoił.
    Toteż odreagowuje na newsach i pewnie w inny sposób.

    --
    Jotte