  • Data: 2010-07-12 08:21:10
    Temat: Re: Lamborghini Ferrari i inne super
    Od: "Katanka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:4c399660$0$17082$65785112@news.neostrada.pl kugel

    > A kogo to obchodzi?

    Np. mnie :)

    > Ludzie kombinują jak przeżyć do pierwszego do pierwszego, jak
    > zapewnić sobie dach nad głową, wykupić leki, a ty tu, bęcwale, o
    > idiotyzmach.

    No to niech kombinują, ale tutaj jest grupa na której siedzą fanatycy
    motoryzacji, więc co ich to obchodzi. Na pl.soc.ciezkie.czasy z takimi tekstani,
    nie na grupie o samochodach.

    PS. Kurwa, ludziom się w głowach poprzewracało. Chcą naprawiać świat na grupie o
    samochodach. To juz mnie tak nie wkurwiał tekst o "zielonych" autach.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!