  • Data: 2014-01-27 09:27:45
    Temat: Re: Lalunia - part II
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-26 19:48, Hinek pisze:
    > 500zł + uświnione olejem koło + problem ze schowaniem dozownika
    Ja tam sobie chwalę. Stara prawda mówi "kto smaruje, ten jedzie"
    i to się sprawdza. Smaruję też łańcuch w rowerze (ku oburzeniu
    niektórych) i jak dotąd przejechałem 3500 km, a zużycie wg wskaźnika 25%
    a według wszelkich danych delikatny łańcuszek powinien dawno być kaputt.
    W moto o ile nie nastawi się za dużego dawkowania to po spodniach nie
    chlapie ;-)
    Jacek