  • Data: 2014-01-27 10:53:48
    Temat: Re: Lalunia - part II
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-27, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Ile masz dysz? Tzn. ile stron łańcucha jest smarowanych?

    Nie wiem ile on ma ale IMHO wszystko co ma jedna dysze albo nawet dwie ale
    dzialajace w sposob "kapania na lancuch" to bez sens. Spadajaca kropla
    zostanie rozbita przez szybko poruszajacy sie lancuch i tak powstaje
    chlapanie i utytlanie. Dual Injector Scottoilera dziala tak, ze koncowki
    "trzymaja" zebatke wiec po zebatce jest rozprowadzaony olej i przenoszony
    na lancuch.

    --
    Artur
    ZZR 1200