  • 41. Data: 2015-09-01 17:37:11
    Temat: Re:
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 42. Data: 2015-09-01 17:37:14
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 43. Data: 2015-09-01 17:37:19
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 44. Data: 2015-09-01 22:05:13
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: a...@w...pl

    W dniu niedziela, 30 sierpnia 2015 22:22:28 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

    > To nie tak.

    Zgadza się, nie tak.
    Kiedyś ajpoda podłączyłem do peceta kablem od ajfona 4 i mi się rozładował do zera w
    szybkim tempie. Jak widać, w przypadku *niektórych* producentów, z kablami bywa
    różnie.

    --
    Akarm

  • 45. Data: 2015-09-01 22:15:33
    Od: user <b...@d...com>

    Mam S4 i problem ładowania np. podczas zabawy netem czy grania nie
    występuje.

  • 46. Data: 2015-09-02 02:36:58
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 47. Data: 2015-09-02 02:37:11