eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŁadowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPGRe: Ładowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ładowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG
    Date: Mon, 19 Feb 2018 13:05:43 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <p6eeis$2o2$3@node1.news.atman.pl>
    References: <5a8812bb$0$583$65785112@news.neostrada.pl>
    <p6eboh$9f$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1519041948 2818 46.21.210.209 (19 Feb 2018 12:05:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Feb 2018 12:05:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <p6eboh$9f$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180218-10, 2018-02-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625147
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-02-19 o 12:17, robot pisze:

    >> Każdy z samochodowych koncernów chce być lepszy od konkurencji i
    >> szybciej zajmować rodzący się elektryczny rynek. Dotąd więc koncerny
    >> niechętnie dzieliły się wiedzą - każdy pracował dla siebie. Mamy więc
    >> Teslę, która rozwija własną sieć szybkich ładowarek, standard CHAdeMO,
    >> z którego korzysta Nissan, Mitsubishi i Kia, SAE Combo Charging
    >> System, czyli CCS, stosowany np. przez BMW, Volkswagena i GM. Osobnym
    >> światem są Chiny, gdzie stosuje się system GB/T 20234.
    >>
    >> Różne systemy to nie tylko kwestia wtyczek, ale także napięcia
    >> ładowania i protokołów obsługujących ten proces. Mówiąc w uproszczeniu
    >> - w systemie CHAdoMO ładowarka dogaduje się z samochodem w języku,
    >> jakim porozumiewają się między sobą poszczególne urządzenia w
    >> samochodzie, a w systemie CCS w języku sieci energetycznych. Dlatego
    >> nie można nawet przygotować jakiejś przejściówki, która pozwoliłaby
    >> samochód dostosowany do standardu CHAdeMO ładować w stacji CCS i
    >> odwrotnie. Tesla, która także postawiła na protokół CAN, czyli język
    >> części samochodowych, oferuje nabywcom swoich aut przejściówkę
    >> pozwalającą im korzystać z ładowarek CHAdeMO, ale w drugą stronę to
    >> już nie działa - firma nie oferuje żadnego adaptera, który
    >> właścicielom elektrycznych Nissanów, Mitsubishi czy Kia skorzystać z
    >> szybkich ładowarek Tesli.
    >>
    >> Więcej:
    >>
    >> https://www.facebook.com/autopolska2017/posts/151424
    3118874172
    >>
    > Eeee.
    > To jeszcze mały burdel.
    > Zresztą na razie bez znaczenia, bo elektryczne samochody są bez
    > znaczenia w transporcie ludności.
    > Burdel to pewnie będzie gdy elektryczne samochody zdobędą jakiś liczący
    > się udział procentowy w transporcie.
    > Kiedy to nastąpi. Na razie nikt nie wie. Może nigdy.

    I wtedy kolejna dyrektywa to uporządkuje.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: