-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ładowarki - burdel większy niż przy końcówkach do LPG
Date: Mon, 19 Feb 2018 13:05:43 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 40
Message-ID: <p6eeis$2o2$3@node1.news.atman.pl>
References: <5a8812bb$0$583$65785112@news.neostrada.pl>
<p6eboh$9f$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1519041948 2818 46.21.210.209 (19 Feb 2018 12:05:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Feb 2018 12:05:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <p6eboh$9f$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180218-10, 2018-02-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625147
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-02-19 o 12:17, robot pisze:
>> Każdy z samochodowych koncernów chce być lepszy od konkurencji i
>> szybciej zajmować rodzący się elektryczny rynek. Dotąd więc koncerny
>> niechętnie dzieliły się wiedzą - każdy pracował dla siebie. Mamy więc
>> Teslę, która rozwija własną sieć szybkich ładowarek, standard CHAdeMO,
>> z którego korzysta Nissan, Mitsubishi i Kia, SAE Combo Charging
>> System, czyli CCS, stosowany np. przez BMW, Volkswagena i GM. Osobnym
>> światem są Chiny, gdzie stosuje się system GB/T 20234.
>>
>> Różne systemy to nie tylko kwestia wtyczek, ale także napięcia
>> ładowania i protokołów obsługujących ten proces. Mówiąc w uproszczeniu
>> - w systemie CHAdoMO ładowarka dogaduje się z samochodem w języku,
>> jakim porozumiewają się między sobą poszczególne urządzenia w
>> samochodzie, a w systemie CCS w języku sieci energetycznych. Dlatego
>> nie można nawet przygotować jakiejś przejściówki, która pozwoliłaby
>> samochód dostosowany do standardu CHAdeMO ładować w stacji CCS i
>> odwrotnie. Tesla, która także postawiła na protokół CAN, czyli język
>> części samochodowych, oferuje nabywcom swoich aut przejściówkę
>> pozwalającą im korzystać z ładowarek CHAdeMO, ale w drugą stronę to
>> już nie działa - firma nie oferuje żadnego adaptera, który
>> właścicielom elektrycznych Nissanów, Mitsubishi czy Kia skorzystać z
>> szybkich ładowarek Tesli.
>>
>> Więcej:
>>
>> https://www.facebook.com/autopolska2017/posts/151424
3118874172
>>
> Eeee.
> To jeszcze mały burdel.
> Zresztą na razie bez znaczenia, bo elektryczne samochody są bez
> znaczenia w transporcie ludności.
> Burdel to pewnie będzie gdy elektryczne samochody zdobędą jakiś liczący
> się udział procentowy w transporcie.
> Kiedy to nastąpi. Na razie nikt nie wie. Może nigdy.
I wtedy kolejna dyrektywa to uporządkuje.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 19.02.18 18:35 J.F.
- 19.02.18 19:22 Uncle Pete
- 19.02.18 20:05 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=