  • 21. Data: 2019-01-03 23:24:54
    Temat: Re: Ładowarka warta uwagi
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 21:37, Queequeg pisze:

    > Te Lidlowe to nie jest szajs, sprawiają porządne wrażenie.

    Te same na allegro (pod inną marką) latają grubo ponad stówkę:) i idą:)

    sprwadzilem przed chwilą:) już niecałą stówkę;P

  • 22. Data: 2019-01-04 00:48:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    14,3 jest tak rzadko ze raczej sie nie liczy. Najczesciej jest ok 14. Nie ma zadnej
    stabilizacji napiecia. Wazne ze nie jest wiecej niz 14,5 bo powyzej 14,5 akumulatry
    zaczynaja gazowac. Poza tym akumulator nie jest caly czas podlaczony do prostownika.
    Raczej jak mi sie przypomni. Poza tym jak bedzie przez chwile 14,3 i bedzie plynal
    prad ok 200mA to nic mu sie nie stanie. Co innego jak by bylo na nim 15V i 5A. Wtedy
    by po dupie rowno dostawal.