  • Data: 2011-07-30 23:41:41
    Temat: Re: Ladowarka do dbania o akumulator
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    nie wiem czy akurat ta sie nada ale w LIDLU za 60zl, problem w tym ze pewnie
    sie pojawia w ofercie pozna jesenia :) Na allegro sa klony tego. Automatyczna
    ale nie chce mi sie sprawdzac (w piwnicy zakopana) czy miala podtrzymanie hmmm
    tj konserwujacy prad - wygooluj, nic taniej nie dostaniesz z takich lepszych
    gotowych. Tak czy siak raz na 2 miesiace jak mozesz podlaczyc do pradu sam to
    sie nada na pewno (watpliwosc mam tylko jakbys chcial podlaczyc raz i dwa lata
    nie zagladac).