    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ładowanie akumulatora i gsm w komórce
    Date: Fri, 14 Mar 2014 11:29:36 +0000 (UTC)

    Michał Lankosz <m...@t...pl> wrote:

    > Najprawdopodobniej wprowadza zakłócenia przewodzone, o ile w środku jest
    > przetwornica impulsowa. Chociaż liniowy stabilizator o małej wydajności
    > prądowej wraz z ładowarką wbudowaną w telefon chyba też może prowadzić
    > do niestabilnej pracy i w efekcie zakłóceń uniemożliwiających prawidłową
    > pracę telefonu.

    Teraz te wszystkie chińczyki są impulsowe - kilka elementów na krzyż,
    minimalne filtrowanie lub jego brak. Aby było mniej więcej 5V...

    Ja osobiście bałbym się podpiąć taką ładowarkę do telefonu (a jeżeli
    nie byłaby na 12V, tylko na 230V, to już w ogóle nie ma opcji, widziałem
    jak to w środku wygląda - to już nie byłby strach o telefon a o życie)...

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/