-
X-Received: by 10.49.99.37 with SMTP id en5mr551214qeb.8.1382977845887; Mon, 28 Oct
2013 09:30:45 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.99.37 with SMTP id en5mr551214qeb.8.1382977845887; Mon, 28 Oct
2013 09:30:45 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!o2no6169524qas.0!news-out.go
ogle.com!rn2ni128679pbc.1!nntp.google.com!i2no6181351qav.0!postnews.google.com!
glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 28 Oct 2013 09:30:45 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <l4m1po$fg7$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.17.187;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.174.17.187
References: <526d739c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<n...@4...net>
<526d8348$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<l4lpiv$76l$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<l4m1po$fg7$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Ladowanie akumulatora
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 28 Oct 2013 16:30:45 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508909
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 28 października 2013 17:01:51 UTC+1 użytkownik Zdzichu napisał:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
> news:31430e8d-f141-4a93-b128-6b5c444ed335@googlegrou
ps.com...
>
> >
>
> > > >> Przeczyściłem też klemy, wszystkie styki w alternatorze,
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > >> przelutowałem styki na diodach (tam, gdzie dało się). Akumulator ma
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > >> 12,37 V po kilkudziesięciominutowej jeździe.
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > > Bezposrednio po jezdzie ?
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > > Malo. Chyba ze byla dluzsza przerwa, albo akumulator byl jeszcze nie w
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > > pelni naladowany, albo cos go obciazalo po wylaczeniu silnika ...
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > Aku nowy, problemy z ładowaniem sprawiły, że poprzedni miał 46%
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > pojemności, przed zimą postanowiłem wymienić. Ładowany od założenia
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > podczas jazdy przez jakieś 35-40 minut.
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > >> Pytanie - czy to są już prawidłowe wartości, czy też powinienem
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > >> wymienić
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > >> też diody w alternatorze?
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > > Na razie obserwowac.
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > Probem polega na tym, że jak już go odebrałem żonie, to gdy oddam,
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > trudno będzie znowu wyrwać - a jeszcze nie oddałem ;-) Ale skoro umiem
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > już zdemontować i zamontowac alternetor, to nawet w zimie to zrobie, gdy
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > się okaże że zdechł. Nie chciałbym tylko, żeby nowy akumulator dostał
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > "po dupie" z powodu niedoładowania.
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > --
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > Yogi(n)
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Jedź do takiego elektryka co może sprawdzić na zamontowanym alternatorze
>
> > czy
>
> >
>
> > któraś faza nie zdechła. Obstawiam uszkodzenie jednej fazy.
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Przestań im bzdury pisac tylko wracaj, nikt tak dobrze loda mi nie
>
> >
>
> > robił jak ty.
>
> >
>
> >
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Zdzichu
>
>
>
> Cześć Zdzichuj. Już przestałeś zabawiać się z ministrantami?
>
>
>
> Oczywiście że przestałem, oni nie obciągają tak fajnie jak ty.
>
> Wracaj. Zapłacę nie będę skąpiradło.
>
>
>
>
>
> Zdzichu
Co tam Zdzichuju bełkoczesz?
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.13 19:18 Yogi\(n\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody