-
X-Received: by 10.50.73.99 with SMTP id k3mr160426igv.9.1382968793209; Mon, 28 Oct
2013 06:59:53 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.50.73.99 with SMTP id k3mr160426igv.9.1382968793209; Mon, 28 Oct
2013 06:59:53 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!o2no5910165qas.0!news-o
ut.google.com!rn2ni128679pbc.1!nntp.google.com!i2no5924025qav.0!postnews.google
.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 28 Oct 2013 06:59:52 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <l4lpiv$76l$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.126.104;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.126.104
References: <526d739c$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<n...@4...net>
<526d8348$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<l4lpiv$76l$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Ladowanie akumulatora
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 28 Oct 2013 13:59:53 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3637
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508898
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 28 października 2013 14:41:49 UTC+1 użytkownik Zdzichu napisał:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
> news:dd259c6c-411e-4d8f-8ff3-943429415d6f@googlegrou
ps.com...
>
> >
>
> > >> Przeczyściłem też klemy, wszystkie styki w alternatorze,
>
> >
>
> > >> przelutowałem styki na diodach (tam, gdzie dało się). Akumulator ma
>
> >
>
> > >> 12,37 V po kilkudziesięciominutowej jeździe.
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > Bezposrednio po jezdzie ?
>
> >
>
> > > Malo. Chyba ze byla dluzsza przerwa, albo akumulator byl jeszcze nie w
>
> >
>
> > > pelni naladowany, albo cos go obciazalo po wylaczeniu silnika ...
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Aku nowy, problemy z ładowaniem sprawiły, że poprzedni miał 46%
>
> >
>
> > pojemności, przed zimą postanowiłem wymienić. Ładowany od założenia
>
> >
>
> > podczas jazdy przez jakieś 35-40 minut.
>
> >
>
> >
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > >> Pytanie - czy to są już prawidłowe wartości, czy też powinienem
>
> >
>
> > >> wymienić
>
> >
>
> > >> też diody w alternatorze?
>
> >
>
> > >
>
> >
>
> > > Na razie obserwowac.
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > Probem polega na tym, że jak już go odebrałem żonie, to gdy oddam,
>
> >
>
> > trudno będzie znowu wyrwać - a jeszcze nie oddałem ;-) Ale skoro umiem
>
> >
>
> > już zdemontować i zamontowac alternetor, to nawet w zimie to zrobie, gdy
>
> >
>
> > się okaże że zdechł. Nie chciałbym tylko, żeby nowy akumulator dostał
>
> >
>
> > "po dupie" z powodu niedoładowania.
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > --
>
> >
>
> > Yogi(n)
>
>
>
> Jedź do takiego elektryka co może sprawdzić na zamontowanym alternatorze czy
>
> któraś faza nie zdechła. Obstawiam uszkodzenie jednej fazy.
>
>
>
> Przestań im bzdury pisac tylko wracaj, nikt tak dobrze loda mi nie
>
> robił jak ty.
>
>
>
>
>
> Zdzichu
Cześć Zdzichuj. Już przestałeś zabawiać się z ministrantami?
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.13 17:01 Zdzichu
- 28.10.13 17:30 k...@g...com
- 28.10.13 19:18 Yogi\(n\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=