  • Data: 2020-08-27 12:18:30
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-08-2020 o 12:01, cef pisze:

    > Użyłem i widziałem co jest, ale pytałem, które wybrałeś albo raczej chcę
    > wiedzieć co to dla Ciebie znaczy w okolicach, bo te ładowarki na
    > orlenach dość daleko od centrum są.

    Coś jeszcze chyba było nieco bliżej, Dom cośtam, z lewej strony i w dół
    od rynku.

    > Dla mnie w centrum nie ma  żadnych free.

    Centrum=rynek?
    No to ja mam zdecydowanie szersze pojęcie centrum.
    Kilkaset metrów od rynku to nadal ścisłe centrum, przynajmniej w Poznaniu.
    U nas tak dobrze nie ma z ładowarkami darmowymi w centrum.
    Jak są, to na obrzeżach miasta.