-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Ladowanie
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f365f60$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
<5f3a522f$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<7ve5e1luwozz$.dlg@myjk.org>
<5f3a8ae2$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<rhe4mi$4e5$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhjqcu$bhn$1$Cav@news.chmurka.net>
<rhjtnk$doa$1$horizn@news.chmurka.net>
<rhk4sp$hu9$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f3e2b6d$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<rhmoh0$2d1$3$Cav@news.chmurka.net>
<5f3f9709$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<rhovne$be4$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f428b4c$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<rhvjr6$3fv$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f4368bd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<rhvr0e$7bj$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f43740d$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<rhvt3a$8de$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f4393ef$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<ri04pt$btu$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f439aa6$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<ri06rn$d1o$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f43a7fd$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<ri0aaf$ess$1$Cav@news.chmurka.net>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Mon, 24 Aug 2020 16:23:09 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ri0aaf$ess$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 70
Message-ID: <5f43cd4d$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1598278989 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 546 80.53.118.49:60966
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4219
X-Received-Body-CRC: 600234787
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683196
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-08-24 o 14:03, Cavallino pisze:
> W dniu 24-08-2020 o 13:43, cef pisze:
>
>>> Ale jak ktoś koniecznie musi jeździć passatem, to albo musi wydać
>>> krocie na nowego, albo poczekać, bo nie ma praktycznie używanych
>>> elektryków w tym segmencie.
>>>
>>> W segmencie dużych suvów, które obecnie zastąpiły klasę D, również nie.
>>
>> Zatem poczekam.
>
>
> Od razu przyzwyczaj się do myśli o suv, bo raczej elektryków w segmecie
> D nie będzie.
SUVy niespecjalnie mi się podobają.
Niewiele jest takich, których sylwetka by mi sie podobała,
a jak już się podoba, to jest to auto za kilkaset tysięcy.
Dla mnie takie trochę czołgi,
jak nie będzie nic innego, to będę musiał.
> Generalnie ev to samochody przyszłości, a tej przed klasą D po prostu
> nie ma.
> Zniknie jak klasa vanów.
>
>>> To jest właśnie potencjalna klientela na segment D.
>>
>> Jeszcze długo będzie taka klientela.
>
> Ale w takich ilościach, że nikt dla nich nie będzie nic produkował.
Przy obecnych warunkach nie ma szans na taką zmianę.
Tylko nakazem prawnym można wymusić jakieś zmiany na tym rynku.
>> Samochód do pracy i do domu nie mieści się
>> w żadnym segmencie EV na dzień dzisiejszy.
>
> Mieście się, tylko że nie jest klasy D.
> Do pracy przewidziano kombivany.
Tak, może jeszcze ciągnik siodłowy.
Nie potrzebuję ani van ani kombivana.
>> Po co wydawać krocie na nowego pasata, skoro
>> dwu- trzylatka można kupić za mniej niż 100tys?
>
> Tylko dlatego że ktoś go wyprodukował, a ktoś inny kupił.
> Ta klasa zniknie szybciej niż elektryki opanują rynek.
Jeśli będą takie elektryki, to zapewne się przesiądę.
>>>> Niestety ale wygląda na to, że jak przesiądzie się ta niewielka ilość,
>>>> której EV będzie pasowało, to nawet jeśli ne skończą się darmowe
>>>> ładowarki,
>>>> to kolejki do nich spowodują, że mobilność spadnie do zasięgu
>>>> naładowanego
>>>> w momencie startu.
>>>
>>> A po benzynę stoisz w aptece, czy jednak rynek dał radę odpowiedzieć
>>> na zapotrzebowanie?
>>
>> Zobaczymy jakie będzie zapotrzebowanie.
>
> Jak nie będzie zapotrzebowania, to nie będzie też problemu z ładowarkami.
> Naczynia połączone.
To się zdecyduj czy elektryki opanują rynek czy nie będzie
zapotrzebowania na ładowanie.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.20 18:39 Cavallino
- 24.08.20 18:43 Cavallino
- 24.08.20 18:46 Cavallino
- 24.08.20 19:21 J.F.
- 24.08.20 20:01 cef
- 24.08.20 21:07 Myjk
- 24.08.20 21:14 Myjk
- 25.08.20 07:44 Cavallino
- 25.08.20 09:05 Adam
- 25.08.20 09:19 Cavallino
- 25.08.20 09:25 Adam
- 25.08.20 09:34 T.
- 25.08.20 09:38 WS
- 25.08.20 09:41 Cavallino
- 25.08.20 09:44 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=