  • Data: 2020-12-19 13:23:20
    Temat: Re: Ładne nadruki na czarnych, plastikowych obudowach
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Macie jakiś patent na robienie nadruków na frontach obudów z tworzywa?
    > Zwykle robię różne urządzenia tylko dla siebie i zamiast nadruków są po
    > prostu przyklejone etykietki (albo nawet nie), ale teraz chcę zrobić
    > urządzenie, które ma wyglądać (jedną sztukę).

    Nie jestem w stanie podać konkretnego linku, ale szukaj pod "laminaty
    grawerskie".
    Przy czym to nie są nadruki a całe fronty z tworzywa.
    Laminaty są o różnych grubościach i kolorystyce, wada - tylko dwa
    kolory, front i litery.
    Są to w dużym skrócie dwie tafle plastiku w różnych kolorach zespolone
    ze sobą, frezując w wierzchniej warstwie odsłaniasz kolor warstwy spodniej.
    Są też laminaty samoprzylepne, można więc nakleić to na istniejący panel.

    Jeśli poszukasz naprawdę można znaleźć to w rozsądnych cenach.

    Znalazłem coś przykładowe, nie mam nic wspólnego z tą firma, pierwszy
    przykład z googla gdzie zobaczyłem front urządzenia:
    http://www.multipoint.pl/galeria-obrazow/laminaty-gr
    awerskie/

    --
    AWa.