  • Data: 2019-05-27 15:33:49
    Temat: Re: Ladne i brzydkie samochody
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/05/2019 14:10, wowa wrote:
    > ale
    >
    > Pojedyncze, czyli ja, używają MesNews. Ale od trzech lat brak wsparcia.
    > Program taki sobie, wybrałem po testowaniu kilku innych. Niestety nic
    > nie zastąpi Outlok Expres :(
    > Wojtek

    Istnieje komercyjny (z ograniczoną wersją darmową) zamiennik OE. Tu
    *uprzedzam*, że ani sam nie testowałem tego programu, ani nie znam
    nikogo, kto by go używał, tylko wiem, że istnieje i że ze zrzutów ekranu
    wynika, że rzeczywiście wygląda jak OE: <https://www.oeclassic.com/>.
    Może ktoś z miłośników starego OE się poświęci, zainstaluje, potestuje i
    podzieli się wrażeniami.

    --
    MF