  • 21. Data: 2012-03-01 09:31:43
    Temat: Re: Ładne auta?
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 29 lutego 2012 (23:41:16) napisano:

    > No "Borewiczowi" to nic chyba nie dorówna, ale ostatnio wpadła mia w oko
    > Kia Optima. Koreańczycy robią postępy.

    Ta maska z przodu i grill... Wygląda jakby jej ktoś przednie zęby
    wybił :).

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 22. Data: 2012-03-01 10:02:23
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-01 01:51, Rafał Grzelak pisze:

    > <http://www.autocentrum.pl/newsy/nowosci/jaguar-xf-s
    portbrake-wreszcie-oficjalne-zdjecia/>

    wyglada jak mondeo

    > i AR 159.

    tu juz lepiej, duzo lepiej

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 23. Data: 2012-03-01 10:16:47
    Od: "Piotrek" <b...@W...gazeta.pl>

    A Nissana Juke to nie widziałeś?

  • 24. Data: 2012-03-01 10:22:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 22:22:00 +0100, megrims napisał(a):

    (...)

    Ten powala:

    http://www.classiccar.co.nz/news-7900/citroen-builds
    -tribek-concept-shagging-wagon-of-tomorrow

    Chociaz wolalbym, zeby Citroen zaczal robic cos barziej w swoim starym
    stylu :(

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 25. Data: 2012-03-01 10:32:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-03-01 08:25, Ghost wrote:

    > Od poczatku swiata, kia sprzedaje designem przy niskiej cenie. Z
    > jakoscia juz nie tak ciekawie.

    Dopoki nie wzieli sie za "europejska szkole designu" to ich
    produkty byly niewiele bardziej wydziwione niz SSang Yong.
    Carnival - paskuda, Pride - OMG, Shuma - ratunku,Joice - WTF.
    Wiec moze ten design sprzedawal sie, ale azjatom ;).

    --

    memento lorem ipsum

  • 26. Data: 2012-03-01 11:07:36
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Thu, 01 Mar 2012 08:37:48 +0100, wchpikus

    > Mam podobne odczucia. Dlatego Mazda 6 GG mnie się podobała i nadal podoba
    > (choć jest stosunkowo surowa w środku), stąd ją zakupiłem i ujeżdżam
    > nadal.
    >
    > Natomiast nowe modele mnie zwyczajnie odpychają m.in. z wymienionych przez
    > Ciebie powodów. Kolejnym autem będzie zatem toporne z wierzchu Audi,
    > zapewne A6 (choć nie ukrywam że bardzo podoba mi się A8), za to
    > olśniewające jeśli chodzi o jakość wykonania i stylizację kokpitu.

    Każdy widać ma swoje gusta i sój etap w zyciu. Dla mnie Audi są nudne do
    przesady. Kolejne modele między rocznikami i modelami (A4, A6) różnią się
    niewiele. Ja wiem - jeden powie że o to chodzi ale ja wolę jak nowy model
    się czymś różni od poprzedniego i tu akurat azjaci i np. włosi mają
    przewagę. Niemcy mają ciągle te same klocki.

  • 27. Data: 2012-03-01 11:12:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-01 10:22, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Ten powala:
    >
    > http://www.classiccar.co.nz/news-7900/citroen-builds
    -tribek-concept-shagging-wagon-of-tomorrow

    ale koszmar :)

    > Chociaz wolalbym, zeby Citroen zaczal robic cos barziej w swoim starym
    > stylu :(

    dokladnie, np. moglby zaczac od wprowadzenia na rynek europejski swojego
    Metropolis (na razie tylko rynek chinski)
    http://www.youtube.com/watch?v=Xka6GAY2Hkg

    Kiedys byl jeszcze GT (co prawda mieli styl i zbudowali samocod jaki byl
    w NFS, ale zbudowali)
    http://www.youtube.com/watch?v=dO26tmL-_gE

    Teraz linia DS - w marcu premiera DS5

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 28. Data: 2012-03-01 11:21:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Mar 2012 11:12:55 +0100, AL napisał(a):

    > Teraz linia DS - w marcu premiera DS5

    Tylko ze te nowe DS-y nie maja stylistycznie nic wspolnego z dawnymi...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 29. Data: 2012-03-01 11:37:38
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-01 11:21, Maciek pisze:

    > Tylko ze te nowe DS-y nie maja stylistycznie nic wspolnego z dawnymi...

    ale probuje,
    ten nowy DS5 ma byc crossoverem - hybryda 4x4: z przodu diesel, tyl
    elektryka

    Ale fakt - mogliby zrobic cos takiego:
    http://files.gadu-gadu.pl/citroen-ds-f0fd81c10d9d530
    87c862c4e2a9ac6122f6f1e84.jpg

    jako nastepce w prostej linii pierwowzoru:
    http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2010/09/Cit
    roen-DS3.jpg

    a tutaj proby - czyli prototypy:
    http://autokult.pl/2011/02/12/nowoczesna-interpretac
    ja-citroena-ds-wideo

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 30. Data: 2012-03-01 12:09:33
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-01 10:16, Piotrek pisze:
    > A Nissana Juke to nie widziałeś?

    A jest taki jeden z silnikiem od GTR'a. Ten mi się szczególnie
    podoba.