  • 1. Data: 2012-02-29 22:22:00
    Temat: Ładne auta?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Wydaje mi się, że nie było:

    Ostatnio mam wrażenie, że większość nowych aut, które pojawiają
    się na rynku w ostatnim roku jest bardzo ładna.

    Osobiście podoba mi się Astra IV, najnowsze Sirocco, najnowsze Megane.
    Nawet Insignia wydaje się być ładna.

    Jakie macie typy na najładniejsze auta?

  • 2. Data: 2012-02-29 22:33:55
    Temat: Re: Ładne auta?
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    megrims wrote:

> [...]
    > się na rynku w ostatnim roku jest bardzo ładna.
    >
    > Osobiście podoba mi się Astra IV, najnowsze Sirocco, najnowsze Megane.

    Fakt, na szczescie rozne wynalazki w stylu poprzednich lagun, avensisów,
    czy pasków już nie wracają. Może tylko Volvo zbrzydło.

    Astra IV ladna, ale juz się opatrzyła. Niedługo bedzie jak jeden z
    wielu, nowy ceed chyba jest podobny.

    Mi się podoba Citigo/Up/mii. I nowa honda hrv w zapowiedziach. Na
    najładniejsze to nic szczególnie nie zasłużyło.

  • 3. Data: 2012-02-29 22:43:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-02-29 22:22, megrims pisze:
> [...]
    > się na rynku w ostatnim roku jest bardzo ładna.
    >
    > Osobiście podoba mi się Astra IV, najnowsze Sirocco, najnowsze Megane.

    Citroeny - nowe C4 i cała seria DSów.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2012-02-29 22:55:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-02-2012 22:22, megrims pisze:

    > Jakie macie typy na najładniejsze auta?

    Mnie sie podoba nowa Dacia Lodgy

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 5. Data: 2012-02-29 23:38:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 29.02.2012 22:55, DoQ pisze:

    > Mnie sie podoba nowa Dacia Lodgy

    aż pobiegłem zobaczyć:

    http://moto.pl/MotoPL/51,88389,10917352.html?i=1
    Szyby boczne - jedna ciemna tafla. jakby je pociągnęli do tylnej szyby,
    połączyli w jedną całość. Było by ładniej.
    A te lampy tylne? co to ma być? Inspirowali się oświetleniem furmanki?
    przód też taki nijaki. Coś w nim jest z multipli, ale nie wiem co.
    Mimo wszystko to najładniejsza dacia jaką widziałem
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-02-29 23:41:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jakie macie typy na najładniejsze auta?

    No "Borewiczowi" to nic chyba nie dorówna, ale ostatnio wpadła mia w oko
    Kia Optima. Koreańczycy robią postępy.

  • 7. Data: 2012-03-01 00:29:52
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-29 23:41, nadir pisze:

    > No "Borewiczowi" to nic chyba nie dorówna, ale ostatnio wpadła mia w oko
    > Kia Optima. Koreańczycy robią postępy.

    http://www.autocentrum.pl/newsy/nowosci/nowa-kia-k9-
    pierwsze-oficjalne-zdjecia/
    też ładne

  • 8. Data: 2012-03-01 00:34:15
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    VW Scirocco II z roku 81' czyli początku produkcji, lampy dzielone
    (wersja us, czy cos).

    Ale dla mnie stare auta mają to coś... nowe są jakieś takie plastikowe.
    Chyba nei moja epoka :)

  • 9. Data: 2012-03-01 01:51:08
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    megrims wrote:

> [...]
    > się na rynku w ostatnim roku jest bardzo ładna.
    >
    > Osobiście podoba mi się Astra IV, najnowsze Sirocco, najnowsze Megane.

    <http://www.autocentrum.pl/newsy/nowosci/jaguar-xf-s
    portbrake-wreszcie-oficjalne-zdjecia/>

    i AR 159.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 10. Data: 2012-03-01 05:18:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nex@pl" <"nex[wytnij_to] wrote:
    > VW Scirocco II z roku 81' czyli początku produkcji, lampy dzielone
    > (wersja us, czy cos).
    >
    > Ale dla mnie stare auta mają to coś... nowe są jakieś takie
    > plastikowe. Chyba nei moja epoka :)

    no masz rację nie ma to jak drewniane auta :)