  • Data: 2004-01-16 13:04:01
    Temat: Re: Lacze futuro
    Od: "Marcin Swietochowski" <d...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel Rutkowski wrote:

    > A mi handlowiec z Futuro tak zachwalal ten ich styk :)))))

    Witam

    Ja bym wierzyl w traceroute, mtr a nie handlowca

    Matt's traceroute [v0.54]
    system.xxxxxx.pl Fri Jan 16 14:02:10 2004
    Keys: D - Display mode R - Restart statistics Q - Quit
    Packets Pings
    Hostname %Loss Rcv Snt Last Best Avg
    Worst
    1. xxxx.selinet.pl 0% 75 75 7 7 8
    64
    2. atm-lub-pb1-lub-cr1.devs.futuro.pl 0% 75 75 18 18 19
    38
    3. 194.204.130.249 0% 75 75 197 184 248
    738
    4. do-war-ar10.pio-ar1.tpnet.pl 0% 75 75 193 182 259
    617
    5. dns.tpsa.pl 3% 72 74 197 178 246
    315

    zwroc prosze uwage na lagi jakie sie pojawiaja po wejsciu do tpsa
    w godz. wieczornych jest jeszcze gorzej.
    Ostatnio futuro podlacza glownie osiedlowki, wiec zapomnij
    o wygodnej pracy interaktywnej jak sie laczyz z tepsy...

    Zreszta sam sobie potestuj, tu akurat mozesz sam sprawdzic ich wiarygodnosc.

    --
    Marcin Świętochowski
    Selinet Sp. z o.o.