  • Data: 2004-01-17 21:14:19
    Temat: Re: Lacze futuro
    Od: "Maciej Fita" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyciagnales taki upload ??? jak ???
    > ja mialem 4Mbps (pelny cir) i najwiekszy upload jaki kiedykolwiek
    > wyciagnalem jak puscilem wszystko jak leci bez QoSa to bylo 210kB/s

    Nasza sieć osiedlowa kupiła od nich łącze we wrześniu. Zaczynaliśmy od 256
    kb/s. Teraz mamy wykupione 1mb/s odległość od stacji ok 4 km. I można
    powiedzieć że od tamtej mieliśmy tylko jednego dnia przerwy (2 przerwy
    godzinne). Poza tym drobnym incydentem, w chwili obecnej mamy przepływności
    (upload i download) na poziomie 110 kBajtów (każdy). Uważam że to jest i tak
    dobry. Biorąc pod uwagę technoilogię ATM przez nich wykorzystywaną to jest
    chyba nawet wynik maksymalny albo przynajmniej bardzo zblizony od maksa.
    Dodam również że np. bardzo mi się podobają ich peeringi i łacza
    zagraniczne.
    Za kilka miesięcy (mam nadzieję) zwiękezymy łącze do 1,5 mbs albo nawet do
    2. Wtedy się okaże czy przy wyższych wartościach spada efektywność

    pozdrawiam

    MF