  • 1. Data: 2002-01-18 21:41:55
    Temat: Łacza satelitarne
    Od: "Szymon Skworc" <s...@p...onet.pl>

    Czy ktos wie gdzie można poczytać szczegółowo o EUROPE ONLINE?

    Czy ktos posiada takowe polaczenie z internetem to niech napisze jak to
    dziala (chodzi mi czy szybko itp.)?

  • 2. Data: 2002-01-20 21:53:27
    Temat: Re: Łacza satelitarne
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Szymon Skworc" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos wie gdzie można poczytać szczegółowo o EUROPE ONLINE?
    >
    > Czy ktos posiada takowe polaczenie z internetem to niech napisze jak to
    > dziala (chodzi mi czy szybko itp.)?
    Daj sobie spokój! Chodzi tragicznie wolno przy koszcie rzędu 600 zł rocznie.
    to totalne nieporozumienie. Sprawdziłem to niestety na własnej skórze.
    Lepiej już za podobną kwotę wykupić sobie proxy np. www.arx.pl
    Informacje w EOL masz w serwisie www.yansat.page.pl
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2002-01-21 11:36:55
    Od: y...@o...arg.invalid (Lukasz Biegaj)

    Marcin Szplit <M...@k...chip.pl> wrote:
    > Daj sobie spokój! Chodzi tragicznie wolno przy koszcie rzędu 600 zł rocznie.
    > to totalne nieporozumienie. Sprawdziłem to niestety na własnej skórze.
    > Lepiej już za podobną kwotę wykupić sobie proxy np. www.arx.pl

    OK, ale posiadajac SDI duzo takie proxy Ci nie da - natomiast lacze
    satelitarne (EuropeOnline, rowniez probowalem na wlasnej skorze) czesto da
    Ci wiecej. Trudno jest pod tym przegladac np. strony www, ale jesli chodzi
    np. o sciaganie danych to nie jest rzadkie np. 40 kilobajtow na sekunde z
    serwera w Rosji.

    --
    Lukasz Biegaj * http://www.lukasz.biegaj.net/ * y...@o...arg ROT13

  • 4. Data: 2002-01-21 23:20:36
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Lukasz Biegaj" <y...@o...arg.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > np. o sciaganie danych to nie jest rzadkie np. 40 kilobajtow na sekunde z
    Ja widziałem nawet chwilowe transfery rzędu 120k/s Ale cóż z tego skoro
    średnio wychodziło np. 2? Zresztą sama firma wycofuje się nieco z oferty
    typy Internet via sat promując raczej usługę polegającą na przesyłaniu
    plików bez kanału zwrotnego. I wtedy rzeczywiście masz 2 Mb/s. Podtrzymuje
    swoją opinię, że SDI+sat to(być może na razie) nie jest najlepszą ofertą.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2002-01-22 19:54:59
    Od: y...@o...arg.invalid (Lukasz Biegaj)

    Marcin Szplit <M...@k...chip.pl> wrote:
    > U?ytkownik "Lukasz Biegaj" <y...@o...arg.invalid> napisa? w wiadomo?ci
    > Ja widzia?em nawet chwilowe transfery rz?du 120k/s Ale c?? z tego skoro
    > ?rednio wychodzi?o np. 2?

    Nie mowie o maksymalnej predkosci, lecz wlasnie o tej sredniej. Nie ze
    wszystkich serwerow oczywiscie jest 40 kilobajtow na sekunde, ale az tak
    tragicznie nie jest. Najgorsze jest jednak to, ze predkosc skacze - raz 0
    raz 10 raz 20.

    > Podtrzymuje swoj? opini?, ?e SDI+sat to(by? mo?e na razie) nie jest
    > najlepsz? ofert?.

    No coz, uzywanie lacza satelitarnego przy np. Polpaku o sensownych
    parametrach nie jest zbyt sensownym rozwiazaniem. Ale przy SDI nie jest
    wcale az takim zlym - to jest moje zdanie.

    --
    Lukasz Biegaj * http://www.lukasz.biegaj.net/ * y...@o...arg ROT13

  • 6. Data: 2002-01-28 16:41:08
    Od: "KUBA" <g...@b...gnet.pl>

> [...]
    > parametrach nie jest zbyt sensownym rozwiazaniem. Ale przy SDI nie jest
    > wcale az takim zlym - to jest moje zdanie.

    troche wyzej napisalem takie samo zapytanie poniewaz nie zauwazylem tego
    sorry.
    ja wlasnie zastanawiam sie nad kupnem karty dvb, mam siec na kilka kompow w
    sumie jest nas 3 w sieci ale kilka komputerow na sdi
    Chcemy kupic karte dvb i abonament na rok, wiec koszt utrzymania takiego
    lacza wynioslo by nas 30zl za miesiac, wiec to chyba sie oplaca??
    czy transfery sa naprawde takie kiepskie?
    jak to wycofuje sie , o co chodzi z tymi 2mb?? chca wprowadzic usluge tylko
    na zamawianie plikow?
    POzdrawiam
    KUBA