    From: y...@o...arg.invalid (Lukasz Biegaj)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Łacza satelitarne
    Date: Tue, 22 Jan 2002 19:54:59 +0000 (UTC)

    Marcin Szplit <M...@k...chip.pl> wrote:
    > U?ytkownik "Lukasz Biegaj" <y...@o...arg.invalid> napisa? w wiadomo?ci
    > Ja widzia?em nawet chwilowe transfery rz?du 120k/s Ale c?? z tego skoro
    > ?rednio wychodzi?o np. 2?

    Nie mowie o maksymalnej predkosci, lecz wlasnie o tej sredniej. Nie ze
    wszystkich serwerow oczywiscie jest 40 kilobajtow na sekunde, ale az tak
    tragicznie nie jest. Najgorsze jest jednak to, ze predkosc skacze - raz 0
    raz 10 raz 20.

    > Podtrzymuje swoj? opini?, ?e SDI+sat to(by? mo?e na razie) nie jest
    > najlepsz? ofert?.

    No coz, uzywanie lacza satelitarnego przy np. Polpaku o sensownych
    parametrach nie jest zbyt sensownym rozwiazaniem. Ale przy SDI nie jest
    wcale az takim zlym - to jest moje zdanie.

    --
    Lukasz Biegaj * http://www.lukasz.biegaj.net/ * y...@o...arg ROT13