eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLaboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urz�dzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urz&#65533;dzeniami
    pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    Date: Mon, 7 Feb 2011 00:24:40 +0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Byc moze. Ale na ulicach widze jakas improwizacje.

    > Znak tak. Slupek niekoniecznie.

    > Jakim przetargu, takim ? :
    > http://www.przetargi.egospodarka.pl/Znaki-drogowe
    >
    > Zalacznikow sam sobie poszukaj, mnie wystarczy kilka przeczytac zeby
    > nabrac podejrzen ze nie bardzo wiesz co piszesz, ale moze sie myle,
    > daj linki i przekonaj :-)
    > http://www.przetargi.egospodarka.pl/16574_Sukcesywne
    -wykonywanie-i-dostawa-znak
    > ow-drogowych-pionowych-urzadzen-bezpieczenstwa-ruchu
    -oraz-tablic-informacyjnych
    > -na-drogi-powiatowe-i-wojewodzkie-dla-potrzeb-Powiat
    owego-Zarzadu-Drog-w-Czesto
    > chowie-w-2011_2011_2.html
    > http://www.przetargi.egospodarka.pl/41287_Zakup-i-do
    stawa-znakow-drogowych-pion
    > owych-i-slupkow_2011_2.html
    > http://www.przetargi.egospodarka.pl/40711_Dostawa-i-
    montaz-oraz-biezace-utrzyma
    > nie-oznakowania-pionowego-i-poziomego-przy-drogach-g
    minnych-oraz-tabliczek-z-na
    > zwami-ulic-w-wybranych-miejscowosciach-Gminy-Kobierz
    yce_2011_2.html

    > Co do jednego sie zgodze - inwalidzi tyraja a zdrowi dostaja zasilek,
    > taki zysk z tego PFRONu.
    > Ale moglbys znalezc kilku producentow znakow i sprawdzic czy sa ZPChr.
    >
    > Sa tez inne ZPChr i nie maja nic wspolnego z pociotkami.

    > Pewnie nie. Wiesz Ty na czym przetarg polega ? Ogloszenie jest jawne.
    > Warunki tez. Przy wodce mozna sie raczej co do ustalonej ceny wygadac.
    > No chyba ze to dawno bylo, oglosenie bylo na tablicy informacyjnej
    > urzedu, na piatym pietrze bez windy wywieszone, rzekomo przez dwa
    > tygodnie ..
    >
    > J.

    Przypadkowo linkiem potwierdzileś wszystko co napisalem. A obszczymurki niech
    jazgoczą, taka rola kundelków.