eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLaboratoria EMCRe: Laboratoria EMC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!not-f
    or-mail
    From: "Lelek@" <r...@i...iw>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Laboratoria EMC
    Date: Fri, 8 Apr 2011 01:51:05 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 25
    Message-ID: <inlil4$ujd$1@opal.futuro.pl>
    References: <o...@j...jedi> <inldr0$50q$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-81-219-82-145.air-net.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1302220260 31341 81.219.82.145 (7 Apr 2011 23:51:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Apr 2011 23:51:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:608144
    [ ukryj nagłówki ]


    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:inldr0$50q$1@news.onet.pl...

    > W czym ten faks jest dla nich lepszy od maila?

    Właśnie. Ja jeszcze czuję jakąś taką wrogość sprzedawców w tych firmach
    jakby robili ci łaskę i to irytujące wypytywanie. W wielu firmach z Warszawy
    już przestałem dawno kupować. Za to kupuję z USA z DigiKeya wiele scalaków,
    które są znacznie tańsze niż w Polsce. Kupuję w Niemczech ale w Farnellu w
    UK nie, bo drogo. W digi keyu jest wiele pozycji z mojej listy akurat dużo
    tańszych i przesyłka za darmo powyżej pewnej kwoty ale zwykle kupuję za
    więcej.

    mam natomiast problem ja sam z klientami i świadczeniem im pomocy
    technicznej. Proszę ich żeby zadzwonili przez SKYPE z komputera gdzie chodzi
    soft nadzorujący urządzenia. jak klient kumaty to mi udostępni widok pulpitu
    przez skype i zaraz mu powiem co źle wpisał. Przeważnie problemy są z
    niewiedzy i szybko do rozwiązania byle było jak się połączyć i zobaczyć co
    sie dzieje. Ale wielu nie potrafi używać komputera i nici z pomocy
    technicznej. Przez telefon jest wielki kłopot jak klient cienko mówi do tego
    po Angielsku (ja mówię w miare dobrze). Role się odwróciły :-)
    Ale nigdy nie jestem arogancji ani nie wypytuję. Gość mówi, że ma kłopot to
    go nie pytam gdzie kupił od kogo i po co :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: