  • 1. Data: 2012-04-09 21:50:03
    Temat: LTE karta sim
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,

    Czy do usługi LTE w PlusGSM i Polsacie cyfrowym jest wymagany jakiś
    szczególny typ karty SIM?
    Jeśli tak, to czy jeśli do urządzenia LTE włoży się kartę SIM normalną,
    to jakie prędkości transmisji będzie można uzyskać?
    Czy można takie karty do LTE kupić w opcji Prepaid?

    Pomijam apekt zasięgu, chodzi mi tylko o możliwośc zakupu SIM i
    korzystania z LTE doraźnie za pośrednictwem prepaida.

    Urządzenie jakim dysponuje to Galaxy TAB 8.9 LTE, pochodzi on z
    dystrybucji Plus więc zakładam, że ma takowego simlocka.

  • 2. Data: 2012-04-10 07:05:11
    Temat: Re: LTE karta sim
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-09 21:50, BAREK pisze:
    > Dzień Dobry,
    >
    > Czy do usługi LTE w PlusGSM i Polsacie cyfrowym jest wymagany jakiś
    > szczególny typ karty SIM?

    Tak, szczególność polega na tym że pochodzi od dostawcy usługi i posiada
    uprawnienia dostępu do danej usługi.

    > Jeśli tak, to czy jeśli do urządzenia LTE włoży się kartę SIM normalną,
    > to jakie prędkości transmisji będzie można uzyskać?

    Normalną czyli jaką ?

    > Czy można takie karty do LTE kupić w opcji Prepaid?

    plus zlikwidował stronę ?

  • 3. Data: 2012-04-10 08:26:51
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

    > Normalną czyli jaką ?

    > plus zlikwidował stronę ?

    Ponoć sa tam inne simy U-SIM? czy jakoś tak. Też się zastanawiałem z
    czego się ich innośc bierze, bo taki TAB przyjmuje i normalne karty.
    Chyba nie ma oferty prepaid, przynajmniej kilkanaście dni temu jeszcze
    nie było.

  • 4. Data: 2012-04-10 12:08:15
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Normalną czyli jaką ?

    Ta duza, wielkosci karty kredytowej. Bo ona jest normalna, potem wycieto
    z niej popularny dzis MiniSIM, a Apple wycielo z niego MicroSIM

  • 5. Data: 2012-04-10 18:04:58
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ta duza, wielkosci karty kredytowej. Bo ona jest normalna, potem wycieto
    > z niej popularny dzis MiniSIM, a Apple wycielo z niego MicroSIM

    Czytałem że planują już też jakiś nanosim :/

  • 6. Data: 2012-04-10 18:06:02
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Urządzenie jakim dysponuje to Galaxy TAB 8.9 LTE, pochodzi on z
    > dystrybucji Plus więc zakładam, że ma takowego simlocka.

    LTE to przecież technologia transmisji i karta SIM chyba nie ma tu nic do
    rzeczy?
    Gdy wchodziło UMTS, HSDPA czy co tam jeszcze to też nikt nie wymieniał kart
    SIM.

  • 7. Data: 2012-04-10 22:30:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> wrote:

    > LTE to przecież technologia transmisji i karta SIM chyba nie ma tu nic do rzeczy?
    > Gdy wchodziło UMTS, HSDPA czy co tam jeszcze to też nikt nie wymieniał kart SIM.

    I tu pan się mylisz - pewien operator masowo wymieniał SIM-y na USIM-y.
    Aż mu się nie znudziło :-)

  • 8. Data: 2012-04-10 22:31:44
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-04-10 18:06, nadcisnieniowiec wrote:

    > LTE to przecież technologia transmisji i karta SIM chyba nie ma tu nic
    > do rzeczy?

    Ma - inne zestawy kluczy szyfrujach + umiejetnosc odpowiedzi na
    zapytania z sieci itp itd.

    Karta U-SIM powinna byc w stanie obsluzyc LTE (albo da sie ja zdalnie
    zakutalizowac o funkcjonalnosc do LTE).
    Stary SIM od 2G nie potrafi.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2012-04-15 20:29:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bartosz Paciorek" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > czego się ich innośc bierze, bo taki TAB przyjmuje i normalne karty.
    > Chyba nie ma oferty prepaid, przynajmniej kilkanaście dni temu

    Pamiętam że jak wiele, wiele lat temu AT&T wprowadzała ofertę
    3G w USA to też nam przysłali pocztą komplet nowych kart SIM.
    Nie mam pojęcia dlaczego zmieniają karty... Co tam jest na tej
    karcie oprócz unikalnego numeru identyfikującego klienta że
    karta stara "nie pasi" do nowych technologii?